středa 14. září 2011

Balea

Jen pár slov o kosmetice Balea. Je levná, najdeme ji v DMku, které je skoro na každém rohu a někdy mě i příjemně překvapí. Mé zkušenosti s touto značkou jsou vesměs pozitivní.Už jsem pár produktů vyzkoušela a teď ty, které mám aktuálně v koupelně.


1. Tónovací krém - klasický make-up skoro vůbec nepoužívám, raději vždy volím jen nějaký lehčí tónovací krém. Není to tak dávno, co jsem vyzkoušela i tenhle. A jsem s ním vážně spokojená. Je příjemně parfemovaný, pleť mi sjednotí a hlavně nemám celý den pocit, že mě celý den na obličeji něco tíží. Ocenila jsem ho hlavně přes léto, ale určitě ho budu používat po celý rok.

2. Krém Balea Young zelený- tady jsem byla také celkem spokojená. Dno balení už prosvítá, to mluví za vše :-) Krém jsem používala ráno i večer a vyhovoval i mé smíšené pleti. Chvíli jsem si zvykala na tu osvěžující vůni, ale pak už mi byla příjemná.

3. Krém Balea Young červený - koupila jsem si ho jako nástupce zeleného a oblíbila jsem si ho ještě víc než předchozí. Zamilovala jsem se do ovocné vůně plné broskví, jsem schopná se namazat i několikrát za den jen proto, že si pak tak hezky voním :-D Jinak se opět snáší s mou pletí a celkově ho hodnotím jako lepší než zelený.

4. Sprchový krém - při očuchávání v obchodě mému nosu lahodila ta ovocná vůně, která se při použití ve sprše trochu zintenzivnila, až mi to bylo trochu nepříjemné. Vyzkoušela jsem jiné typy a asi se k nim opět vrátím. S tímhle kouskem jsem spokojená asi nejméně.

5. Balzám na rty - jsem tak trochu balzámový maniak a po tomhle grapefruitovém jsem sáhla na léto. A byla to opět dobrá volba. Už dochází, a tak si chci pořídit melounový.

Jaké zkušenosti s Baleou máte vy? A jaké produkty patří mezi vaše oblíbené? :-)

1 komentář:

  1. Balea je myslím fajn a hlavně levná záležitost..! :) Já od nich miluju kolekci Balea Young - deodoranty a tělová mléka! :) krásně voní a jsou levný.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!