úterý 13. září 2011

Za poklusu

Včera celoodpolední lítání po všech čertech s velice překvapivým závěrem (brzy se možná podělím o důvody své radosti =))))), dnes zase den strávený zařizováním na úřadech a papírováním.. Za výsledek to stojí, ale už jsem se těšila, až si zase hodím nohy na stůl. No a tak jen pár fotek ze včera, vyblejsknuta jen tak za pochodu. Snažila jsem se nějak obléknout do toho tepla-netepla, tak dlouho stála před skříní, až zase nezbyl čas, nestíhala a vzala první, co přišlo pod ruku :-D Taky někdy vybíráte až přeberete?


3 komentáře:

  1. já přeberu často, ráno, když jdu do školy a občas nestíhám, tak prostě vezmu to první co vidím, to je jasný.. :) Tobě to sluší, to tričko má příjemnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! Jo to se mi stává docela často, že vybírám tak dlouho že mi málem ujede vlak.. :D ale zvykla sem si že si věci do školy (včetně oblečení) připravuji vždy večer, abych nemusela ráno tak brzo vstávat.. :D ale jindy než do školy to nefunguje.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Klári, tak to tě obdivuju, mě se podařilo připravit si věci na sebe den předem možná tak do první třídy a na maturitu :-D (i když v prvním případě jsem v tom asi moc prsty neměla).. a dík holky teda :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!