sobota 22. října 2011

night shopping

Včera jsme vyrazili do pardubického Afi paláce na night shopping. Byla jsem celkem překvapená, když mi to v týdnu přítel sám od sebe navrhl, ale jeho návrh jsem celkem nadšeně přijala. Čekala jsem, že bude všude mraky lidí, takže mě skutečnost, že opravdu bylo, ani nezaskočila. Ve většině krámů měli alespoň nepatrné slevy, a tak jsme toho využili k nákupu vánočních dárků, které jsem stejně měli v plánu nakoupit a můžeme mít dobrý pocit z těch pár ušetřených kaček a z toho, že velkou část už máme...


Slevy doprovázel i další program, ale k tomu jsme se stejně přes masu lidí nedostali... A tak jsme si nakoupili své a spokojeně odjížděli domů.

Oblékla jsem se hlavně pohodlně, abych přečkala dlouhé chvíle strávené ve všudepřítomných frontách a vyfotit se jsem měla čas až před jedenáctou, když jsme odjížděli domů. Proto ta značná nesvěžest...


A co přinese Ježíšek Vám ale říct nemůžu :-)


3 komentáře:

  1. Moc ti to sluší! :) Já sem si tuhle událost nechala ujít, ale ani nelituju, když sem viděla kolik lidí se tam chystá.. :D velké masy lidí moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, vůbec jsem nevěděla, že to tam je.:) Ten blazer je krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, a mě by zrovna tak zajímalo, co Ježíšek chystá :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!