čtvrtek 27. října 2011

Rekapitulace

Další týden za námi, jaký byl ten Váš? Já dnes po dlouhé době přijížděla domů s úsměvem na rtech a dobrou náladou... Nevím čím to, snad že jsem dnes ve škole místo 10 hodin strávila jen 4, že jsem si dnes hezky zacvičila nebo mě těšila vidina nadcházejícího víkendu? Nevím, ale každopádně doufám, že jste s takovou náladou přijeli dnes domů i Vy :-)

A z mých ranních fotek zjišťuji, že se svou do teď tak častou černou pomalu snažím vytlačit hnědými nebo béžovými odstíny. Přitom jsem je dřív nesnášela. Asi ten podzim....


A když mám dobrou náladu, chce se mi tancovat a zpívat i nejpřiblbější písničky... :-)


Užijte si zítřejšího volna!


2 komentáře:

  1. Zase ti to všude sekne, taky měj pěkné volno a víkend :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sem ráda, že máš dobrou náladu :) užij si víkend plnými doušky! :) A outfity jsou super, nejvíce se mi líbí 3. Ten svetřík je super! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!