neděle 30. října 2011

Taneční

Jak jsem včera avizovala, vyrazili jsme s přítelem večer trochu za kulturou do místních tanečních na prodlouženou. Nevím jak Vy, ale já miluju tyhle příležitosti, když můžu trávit třeba dvě hodiny v koupelně přípravou. Skoro jako před plesem... Přece jen to není tak často a pro mě tak nějak výjimečné - obléct si šaty, trochu výrazněji se nalíčit, vytáhnout sváteční šperky... Ale především preferuji jednoduchost. Ale to se nedá říct o většině holek, které jsem tam potkala. Už u vchodu jsme totiž zjistili, že to asi už nebude úplně pro nás. Všude totiž spousta "dětí" mladších minimálně o 5 let než my, takže jsme společně s pár známými, na které jsme narazili, konstatovali, že jsme už asi vážně staří. Ale o to až tak nejde, v jejich letech už jsem se taky chodila koukat na to, co mě za pár let čeká, ale myslím, že někteří, teda spíš některé, postrádají špetku vkusu. Záplava minišatů, které jen tak tak zakrývali, co měli, šaty bez ramínek, ze kterých koukala bílá ramínka nebo v lepším případě podprsenka skoro celá, obrovské náušnice a další doplňky, "humpolácké" boty... Ale co jsem vůbec nepochopila, byla velká sportovní taška, nejlépe s nápisem Adidas, k šatům. Nechci se tu nijak povyšovat, ale tohle mě vážně zarazilo, jak se ty holky dokáží obléct. Nad kombinacemi některých lidí se pozastavím skoro denně, ale tady bylo vážně těžké to přehlížet nešlo. Tak toť snad vše k mému výlevu :-D

Na fotkách se snažte, prosím, ignorovat, že mé oči mají stejnou barvu jako rtěnka...

 
 

Taky máte nějaké "oblíbené" kombinace, při kterých, když je zahlédnete, dostáváte osypky? :-D

7 komentářů:

  1. Tak s tím nevkusem na plesech a v tanečních s tebou musím souhlasit, obzvlášť se mi příčí to lezoucí spodní prádlo...

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné šaty, moc ti sluší! :) Nojo ve škole by to chtělo kromě hudebky taky hodiny vkusu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc pěkné šaty ;) Taky mi hrozně vadí to lezoucí prádlo. Nejlépe černé šaty a bílá nebo růžová podprsenka, případně průhledná sukně a pod tím bílé kalhotky. No a ty "kabelky" k šatům... asi doma nic lepšího nenašly :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně, že jo, takových kombinací potkávám a budu potkávat pořád spoustu, to asi nikdy neskončí :D Tobě to na fotkách moc sluší, ty šaty jsou krásný.

    OdpovědětVymazat
  5. Takové kombinace vidím skoro denně. A nejlepší bylo, když jsem šla do divadla ve společenských šatech a nějaká skupinka lidí oblečená v džínách a mikinách se na mě divně dívali, jako bych snad já byla špatně oblečená! :D
    Každý se může oblékat jak chce, ale měl by se dodržovat dress code.
    Sluší ti to! Na mě je to, až moc jednoduché, ale je to pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takové kombinace potkávám skoro denně. Občas mi zůstává rozum stát. Jednoduchá kombinace, sluší ti to, ale já bych zvolila jiné botky. :) Jinka já mám kompletně na přípravu na ples vždycky tak hodinu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na koukající spodní prádlo jsem už zvyklá :-D Nejhorší je, že spoustě lidem (chlapů) to přijde sexy. Nechápu... Já jsem vysazená na kombinaci sportovního oblečení a elegantních bot. Nebo sportovního oblečení i bot a elegantní kabelky.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!