středa 9. listopadu 2011

Čas na romantiku

Třpytkám jsem se tak dlouho bránila, až jsem neodolala a koupila si tohohle prcka v odstínu Time for romance a zjistila, že obavy nebyly na místě, moc se mi totiž líbí. Původně jsem myslela, že ho použiju jen v jedné vrstvě na bílý lak a nanesu si jen pár třpytek. Ale tahle varianta se mi zdála divná, tak jsem přidala vrstvu další a s překvapením jsem zjistila, že kryje. Chtěla jsem vydržet a o mou zkušenost s ním se s vámi podělit až ho odlakuji, ale už jsem to prostě nevydržela (navíc jeho identita byla už v minulém postu odhalena). Zatím můžu říct jen to, že ho mám na nehtech 3. den a stále drží jako přibitý. Zkrátka a dobře, jsem s ním vážně spokojená a myslím, že stojí za vyzkoušení :-)




























A čas na romantiku, jak praví název laku, teď popravdě moc nemám. Na romantiku ani na nic jiného, takže už se nemůžu dočkat až skončí tenhle hektický týden a alespoň na chvíli si oddechnu. Do té doby se mějte krásně! :-)

2 komentáře:

  1. Tenhle lak vypadá božsky, ten by byl ideální pro mamku, skočím asi zítra do rossmanna a koupím jí ho :)

    OdpovědětVymazat
  2. A tak dobře, přemluvila jsi mě, při příští návštěvě drogérky si ho taky koupím :D :D když už nemají můj vysněný třpytkový modrý, tak zkusím aspoň růžový :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!