úterý 15. listopadu 2011

Dvoudennní týden

Už se mi asi teď na dlouho nepoštěstí prohlašovat úterý večer za konec svého školního týdne, zítra máme totiž volno. Ale i když jsem tenhle týden chodila jen dva dny, stačila jsem se naštvat tak, jako jindy za celý týden. Třeba dneska, když jsem se zase namíchla na matice a těšila se, jak pojedu o pauze do města, koupím něco hezkého na vánoce nebo i sobě, táhnu se takovou dálku kvůli jednomu obchodu a kvůli záhadnému neodkódovanému kusu oblečení, který prostě v bráně při vstupu do obchodu pípal, mě prodavačka vykázala jako nějakého zloděje se slovy, že si mám jít zjistit, co mi to pípá a že ji nic nezajímá. Fajn, takže mohla jsem si tam něco koupit, ale vím jistě, že tam už nikdy nepůjdu...

A kdo uhádne, kdy mi byla větší zima? :-D



A ráno jsem zůstala čučet, co mráz dokáže vykouzlit i z obyčejných pavučin, kterými byla opředena naše branka...


A teď se jdu svalit do postele! Dobrou :-)

1 komentář:

  1. Cože? :D To tě jako vyhodila? A z jakého obchodu? To mi koukej napsat, abych tam radši taky nechodila! :D Mě se to stalo už několikrát a je mi to nepříjemný, ale když jim to pípá kvůli blbostem tak je to jejich problém a ne můj :D ale vždycky když jdu přes ty branky, tak tajím dech :-/ :D a taky sem koukala na to, co ta zima dokáže :) přesně také pavučiny jsme měli taky na brance. A ty outfity super! Ale tipuju, že v prvním si musela mrznout :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!