pondělí 14. listopadu 2011

Koupačka s Lidlem

Nikdy by mě nenapadlo, že budu chodit kupovat kosmetiku do Lidlu a že by něco za 29 Kč mohlo být tak dobré. Ale jednou jsem při pravidelném rodinném nákupu sáhla do regálu pro šampon, že to risknu a vyzkouším. A musím říct, že jsem s ním vážně spokojená. Mám rychle se mastící vlasy s lupy a tenhle šampon mi jejich stav vážně zlepšil. A má příjemnou vůni. A když jsem s nákupem byla tak spokojená, při další návštěvě jsem přibrala i sprchový gel za stejnou cenu. Ze třech nabízených vůní jsem si vybrala s mandlovým olejem a meruňkou. A opět jsem měla šťastnou ruku. S ním jsem taky moc spokojená, vůně má celkem výdrž a je vážně příjemný.

Takže i když tenhle řetězec nějak zvlášť ráda nemám, s kosmetikou Cien mám zatím jen samé dobré zkušenosti a jak praví reklama, musím říct, že Lidl byla správná volba... :-D



5 komentářů:

  1. Tuhle kosmetiku vůbec neznám, vážně to je jen za 29kč? :D

    OdpovědětVymazat
  2. mám taky sprcháč a je úžasnej, podle mě desetkrát lepší, něž nějaká nivea nebo tak :) když jsem se s nim poprvé umyla, tak jsem měla o poznání hezčí a hladší pokožku, než kdy dřív. A šampón se taky chystám vyzkoušet, až dodělám ty zásoby všeho, co mam doma :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už se chystám, už se chystám a při příští návštěvě Lidlu po něm také sáhnu! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Neustále jsou další a další kteří objevují kosmetiku Cien :D šampóny jsou skvělý, nedám na ně dopustit ;)

    OdpovědětVymazat
  5. aj ja som o nich počula len samú chválu :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!