neděle 20. listopadu 2011

Perfect days není zas tak perfektní

Včera večer jsme s drahým vyrazili do kina na Perfect days od Alice Nellis. O filmu jsem toho hodně četla a taky asi hodně očekávala. A musím se přiznat, že jsem byla trochu zklamaná. Jediné, co mě nezklamalo, byl Ondra Sokol, kterému podle mě jeho role sedla jako ulitá. Jinak jsem jsem se s Vámi chtěla podělit o to, co jsem měla na sobě, ale na focení jsme si čas našli až po odchodu z kina, což bylo před půlnocí a nevzešla z toho jediná publikovatelná fotka. Takže alespoň těmi nejlepšími z nejhorších přispěji...


Příště budu třeba schopná napsat třeba něco smysluplnějšího :-)

3 komentáře:

  1. Ondru Sokola mám ráda :) já o tomhle filmu ani moc neuvažuju, že bych mu věnovala pozornost, celkově moc české filmy nemusím.. :D ale zítra se konečně chystám na Rozbřesk :D a ty tvoje krásně dlouhé vlasy, to je fakt nádhera!!! :) A ty dvě marshmallow fotky jsou super! :D

    OdpovědětVymazat
  2. A co stejně ti to pořád sluší ;) České filmy taky moc nemusím. Poslední film, co jsem viděla v kině a fakt se mi líbil byla Půlnoc v Paříži.

    OdpovědětVymazat
  3. hezký pohodový outfit :) já většinou kupuju tak čtrnáct dní před vánoci dárek. tenhle rok jsem se nějak nemohla dočkat :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!