pondělí 7. listopadu 2011

Rtěnka a sobíci

Včera jen záplava fotek, tak dnes trochu těch písmenek. Chtěla jsem Vám ukázat dvě věci, které jsem si (mimo jiné) za poslední dny koupila a rozhodně nelituji. Prvním je rtěnka od NYC z Rossmanna, kterou jsem koupila v akci za 39,90. Tuhle akci jsem měla vyhlídnutou z jejich letáku a za ty prachy ji chtěla rozhodně vyzkoušet. Vybrala jsem si odstín 420 Mousse, vypadá přirozeně a je to přesně ta tečka, kterou jsem potřebovala ke klasickému dennímu líčení. A co se rtěnky týče, docela mile mě překvapila. Rty totiž rozhodně nevysušuje tolik jako třeba ta essencovská a výdrž je taky ve srovnání zrovna s ní lepší.




A další ani tak s předchozí nesouvisí, ale musím vám ji prostě ukázat. Jsou to úžasné sobí naušnice z Tesca za 60 Kč. Mají tam teď celý stojan s různými blbůstkami s vánoční tématikou a na to já se vždycky chytím. Možná budu působit trochu infantilně, ale mě to rozhodně nevadí, vím už totiž jistě, co mi bude viset na uších až budu rozbalovat dárečky (ovšem, jestli mi ježíšek nějaké přinese).





















A o dalších zase někdy příště...

6 komentářů:

  1. Děkuju :)
    Ti sobíci jsou úžasní! Já tyhle vánoční blbůstky taky miluju, takže se do Tesca co nejdříve vypravím, to bude něco pro mě :) díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ti sobíci jsou skvělí! :) A lak na nehtech máš od Essence viď? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám že tahle rtěnka se rychle šíří :D Sobíci jsou skvělý, já je taky chciiii.. a to jsem dneska v Tescu byla :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty náušničky jsou prďácký! :D Jestli říkáš, že rtěnka je lepší než od Essence, tak to stojí za vyzkoušení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jooo tak ty náušnice jsou boží! :D Jakto, že já rtěnku v Rossmannu neviděla..? :D Zato sem si koupila jiné "blbinky", které sem nutně potřebovala :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!