čtvrtek 10. listopadu 2011

Růžovo-fialový týden

Tak konečně můžu přidat další jednotvárné a nudné fotky, které ale přidávám nejradši. Protože to znamená, že je konec mého dalšího školního týdne. Tenhle týden jsem si podvědomě zase vše ladila do růžové nebo fialové, protože nějak nemůžu překounout, kdyby mi lak na nehtech s ničím z oblečení neladil. Proto mám mnohem raději neutrální tóny, které mě tak neomezují, ale jednou za čas... Máte taky takovou "úchylku"? :-D


Jinak tahle fotka můj uplynulý týden celkem vystihuje...
... takže jsem si uprostřed týdne musela udělat radost pár maličkostmi a přidat i pár vánočních dárečků. Zítra se jedu podívat do pár sekáčů, tak doufám, že objevím něco hřejivého, aby mě náhodou nezaskočil Martin na svém šimlu...

Všem, co nemají takové štěstí a zítra je čekají povinnosti, přeju, ať pátek rychle uteče :-)

2 komentáře:

  1. Mě se líbí ta šálka na druhé fotce! :) A jak máš vždycky jinej účes, to je super! Já sem ráda, když vůbec ráno stihnu culík :D a já to mám přesně opačně - nehty většinou nikdy s ničím neslaďuju :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!