úterý 22. listopadu 2011

To chce klid a nohy v teple

Tak to je přesně to, co potřebuju na podzim a v zimě. Proto se neobejdu bez podkolenek, návleků,
teplých punčocháčů nebo legín. Poslední dobou na těchto doplňcích ujíždím a šuplík se mi jimi plní. Chtěla jsem tento článek doplnit nějakými vhodnými fotkami, ale fotek svých nohou mám pomálu, takže jen pro ilustraci...

Návleky jsem jsem zaregistrovala vloni na podzim, když jsem si jich pořídila hned několik najednou - černé, šedé, fialové, proužkaté.. A nosím je hlavně na podzim, když už začíná pomalu přituhovat, ale kozačky si pořád ještě šetřím na horší časy. Navíc se mi líbí ke kalhotům, sukni i kraťasům. A nosím je i na ruce, třeba pod svetr s 3/4ním rukávem.





















Bez čeho se také neobejdu je zásoba podkolenek. Těmi ráda oživím své nohy v sukni nebo dlouhém svetru. Nevím, jestli se mi to jenom zdá, ale také mi připadá, že nohy opticky prodlužují. A jestli ne, tak budu alespoň žít v tom domnění...




















A také legíny a punčocháče jsou to, co s příchodem zimy nakupuji ve velkém. Mnohdy zahřejí víc než džíny nebo kalhoty a taky jsou zatraceně pohodlné. Pokud teda nenarazím na nějaké příšerně kousavé krátké punčochy, které mám nutkání potahovat při každém kroku. A že se mi takový "šťastný" tah povedl už mnohokrát, protože i když jsou podle uvedeného číslování punčochy určené pro postavu vysokou třeba i 185 cm, tak já si je natáhnu sotva ke kolenům.

A nakonec mé úplně nejoblíbenější podkolenky s plameňáky...


Jak to máte Vy, také si rádi zachumláte nohy do podobných kousků? :-)

3 komentáře:

  1. Já se ráda zachumlám do čehokoliv hlavně když je teplo. Je pravda, že návlekům jsem ještě moc na chuť nepřišla...

    OdpovědětVymazat
  2. Návleky zatím žádný nemám, ale taky je časem plánuju, jenom musím na nějaký hezký narazit.. :) ale legíny, to je moje! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Návleky si občas půjčuju od ségry, ale moc je nenosím. Myslím, že k mým silnějším lýtkům nevypadají hezky. Za to punčochama se zásobím a legíny/jeggins nosím moc ráda. A na doam jsou nejlepší chlupaté ňuchňací ponožky. .)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!