pátek 9. prosince 2011

Milý Ježíšku...

kdyby k Tobě náhodou dopis, který jsem schovala za okno, nedoputoval, budu doufat, že mě navštívíš alespoň tady a uvidíš, co bych si přála....



Vím, že mnoho z Vás už svůj wishlist zveřejnila dávno, já to neměla vůbec v plánu, ale dneska jsem tak brouzdala po internetu a najednou už sestavovala ten svůj. Tak jen pár mých přání a věcí, za které bych byla moc ráda, kdyby na mě čekaly pod stromečkem. Jen budu doufat, že "ježuch" přibalí i pevné zdraví, štěstí a taky trochu toho klidu :-)

Jaké je to Vaše nejtajnější vánoční přání? :-)

3 komentáře:

  1. Je to zvláštní, ale letos mám jenom jediné přání, aby všichni moji blízcí byli zdraví a nic jim nechybělo. Je to asi tím, že táta jde před Vánocemi na operaci. Zdraví máme jenom jedno...

    OdpovědětVymazat
  2. sukně a tangle teezer by se mi taky hodili :)
    já nemám žádné tajné přání , snad abych dostala nějakou knížku teď o večerech nemám co číst :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!