středa 4. ledna 2012

Moudrá jako sova

Tenhle týden byl pěkně náročný, hlavně úterý a dnešek, zápočty, první zkouška, co Vám budu povídat... Ale dneska jsem měla chvíli volna a skočila se kouknout do města, protože představa, že dvě hodiny dřepím před třídou a pozoruju ostatní, jak se zběsile učí, mě dost znechucovala. A v Housu jsem narazila na stojan s dost zlevněnými doplňky. A mezi tím vším na mě čekal tenhle prstýnek se sovou. Zatím jsem soví mánii odolávala, ale tuhle jsem tam za 29 Kč nechat opravdu nemohla :-) A hlavně jsem si to odůdovnila tak, že se na svou přípravu na ty dva zápočty, které mě čekaly, nemůžu tak sto procentně spolehnout a doufala jsem, že se sovou na prstu budu o dost moudřejší. A zabralo to :-) Jsem na tyhle věci dost háklivá - jakmile se mi něco nepovede, hned podezřívám svou propisku, že mi nenosí štěstí a naopak, když se zadaří, tak třeba náušnice či cokoli jiného, co jsem měla na sobě, hned označím za šťastné a spoléhám na ně i příště. Možná Vám to přijde dost uhozené, ale jí teď na důležité události rozhodně nesundám z prstu a budu pořád naivně věřit, že mě zachrání :-)


Jak to máte Vy, máte své talismany či něco jiného, co nosí štěstí? :-)

5 komentářů:

  1. Prej podezřívám svou propisku =D
    Prstýnek je úžasnej! Za třicet korun! To se divím, že tam ještě byl!!! Tak ať ti nosí u těch všemožných i nemožných testů štěstí =)

    OdpovědětVymazat
  2. vidíš, přesně tohle dělám taky. :D vždycky házím svou smůlu nebo štěstí na nějakou ze svých věcí. :D

    ať se daří, sovička je krásná.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Keď som uvidela tie známe matematické hieroglify v pozadí, hneď som musela komentovať, lebo sme na tom asi podobne, ja mám už skúšku z matiky, našťastie, za sebou :) Sovička je krásna, určite prinesie šťastie a vôbec to nie je uhozené, ja som propisku obvinila už veľakrát, keď som nedala skúšku :) Držím palce, nech sa ti darí,máš novú followerku :)
    www.runthisworldgirls.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ne, že bych byla nějaká věřící, ale nosím v diáři obrázek s panenkou Marií, co jsem si s mamkou vzali v sienském dómu, když jsme byli v Toskánsku.

    OdpovědětVymazat
  5. Hele já sem úplně stejná! :D Jakmile se něco povede tak je to touhle a touhle věcí a jak se to nepovede tak je to tím a tím.. :D jednou sem dokonce obvinila Ondího že mi přináší smůlu :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!