neděle 29. ledna 2012

Na horách

Zdravím Vás!

Mám za sebou bezva víkend strávený na sněhem zasypané chatě u krbu a střídavě na sluncem zalité sjezdovce. Počasí vyšlo parádně, omrzlinám zabránilo nemálo vrstev krému nebo svařák a já se teď nemůžu dočkat, až se svalím do postele. Takže se s Vámi podělím alespoň o pár obrázků z posledních tří dnů.... Jaký byl Váš víkend? A co vůbec Vy a zimní sporty? Můj vztah k nim je zřejmý po poslední fotce :-D



6 komentářů:

  1. Takhle ty lyžuješ, jo? :D :) Já na zimní sporty taky nejsem, hlavně nejsem na zimu, takže když v těhlech teplotách nemusím ven, tak radši nikam nechodím :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé ty se máš, taky bych jela na hory.

    OdpovědětVymazat
  3. jáááj, taky už se těším na hory, jedu až koncem února. Máte tam opravdu krásně, zvlášť ten krb ti závidím. Můj vztah k zimním sportům mno, řekněme, že lyžuju, ale Janica Kostaličová ze mě asi nikdy nebude a k bobování a sáňkování mám kladný vztah od raného dětství :D Užij si to tam ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Žádný lyže ani sáňky? :) Já mám zimní sporty moc ráda - lyže a brusle jsou srdeční záležitost, hlavně bruslení (15 let strávených na ledě se na člověku podepíše). :)
    Upřímně závidím, já bych jela hned! Tak snad v březnu se dočkám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. snííííh :-) Tak aspoň tedy na fotce,když né v reálu,vypadá to tam krásně:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!