čtvrtek 9. února 2012

Bílá

Napadlo Vás někdy půjčit si něco z tátovy skříně? Mě teda rozhodně ne. A už vůbec bych si nepomyslela, že si někdy půjčím tátovy ponožky. Ale nechápu, kde koupil tak skvělé, heboučké a teplé podkolenky. Navíc společně s mým nejoblíbenějším svetrem tohohle obdobní vytváří sehranou dvojku do té oslnivě bílé, která nás teď obklopuje....





Mov Vám děkuji za komentáře a rady ohledně šatů! Určitě vám dám vědět, v čem jsem nakonec vyrazila :-)

18 komentářů:

  1. Strašně moc se mi líbí ty fotky outfitů v zimě =D Člověk se rychle vyslíkne, vyfotí a rychle zas do tepla, jinak by zmrznul =D žejo, žejo =D Moc Ti to sluší!! =)

    OdpovědětVymazat
  2. Tady ti to hrozně sluší! Hlavně ta první fotka - jo prostě bílá se k tobě hodí! Každopádně k tomu komentáři - ty se nemusíš vůbec stydět, protože máš nádhernou postavu, takže bez obav:)))

    OdpovědětVymazat
  3. "tati, můžu se ti kouknout do skříne?" :D asi bych tam nic tak super nenašla, ale můžu to aspoň zkusit :( :D
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus, zkus, třeba tam tvůj tatík taky schovává takové poklady :-D já bych o těhlech fusaklích taky nevěděla dokud s jednou omotanou kolem krku chodil doma brácha, když ho bolelo v krku :-D

      Vymazat
  4. Ta bílá vážně úplně splyne s okolím :) Vypadáš úžasně, takové jemné barvy ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc děkuji za komentáře a sledování! jsem ráda, že někoho inspiruji! :-)
    tvůj blog se mi také líbí, takže sleduji :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ta bílá ti opravdu moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně krásné Terezko :) A těším se na ten overal, jestli si nějaký pořídíš ;)

    OdpovědětVymazat
  8. sněhová princezna=) awesome!*

    http://eyeonmenow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. domácí :)) Jinak chci tvoji kabelku! Po tomhle tvaru už hrozně dlouho toužím, před tím jsem si jí vůbec nevšimla :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mám tam odkaz na to jak ho dělá "Ital v kuchyni" my sme ho dělali podle časáku, ale je to úplně stejné :)) Já po něm celý odpoledne až do teď neměla chuť na sladký.

    OdpovědětVymazat
  11. Mamka právě teď taky slaví narozky, takže jsme si to udělali, v neděli jsem měli oslavovat babičky svátek + tyhle narozky, ale sešlo z toho, necháme to na jindy, každopádně zase budu péct brownies, mamce do práce, ale stejně si kousek dám! Já bych právě tu kabelku chtěla nějakou barevnou, ale potřebuju i černou, nutně! mám černý boty a samý hnědý kabelky, což je děs :D Příští týden pojedu možná nakupovat, tak třeba na mě ještě nějaká zlevněná bude čekat :)))

    OdpovědětVymazat
  12. moc Ti to v té bílé sluší, já bych ale asi vyměnila kabelku - tedy spíš barvu. :) ale to je jen můj názor, jinak fakt super. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já si jednou půjčila tátovu košili a vypadalo to super:) Moc se mi líbí bílý outfit, jde ti krásně k vlasům. Ten svetr je sladkej a ta kabelka naprosto úžasná!!!

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Joo tátové mají někdy super ponožky. Sluší ti to, vypadáš jako roztomilá školačka. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!