pátek 16. března 2012

Vykuklená v podkolenkách

Zdravím Vás!

Včera jsem měla po škole už jako tradičně ve čtvrtek sraz s Klárkou, se kterou jsme mimo jiné stihly i zachytit naše odění. Tentokrát jsem začala vymýšlet celé vzezření podle podkolenek, které na svou premiéru čekaly už od zimy. (Mimochodem už jsem Vám říkala, jaký jsem blázen do podkolenek, ponožek a všeho, do čeho se dají zahalit nožiska?) V kombinaci s oxfordkami a kabelkou mi to celé připadá tak trochu školačkovsky, až tedy na ten svetr, který jsem musela pořád hlídat a popotahovat, aby neodhalil, co nemá.... Nu a tady je to v mém svlékacím procesu.


Mimochodem čtvrtek není úplně šťastný den pro focení, protože jsem vždy po ranní dávce hodiny tělocviku, což zrovna na kráse nepřidá, ale co... :-)

Přeji Vám, milé dámy, ten nejnádhernější víkend! :-)

15 komentářů:

  1. podezřívám tě, že máš stejný boty! :D a máš krásnou kabelku, tu bohužel stejnou nemáme .( :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D Krásně jsi dala ty fotky za sebou! :) Když jsem je projížděla, tak jsem taky koukala, jak se na nich hezky svlíkáš :D A tvoji mánii pro odění nohou už znám, nejhorší je, že sem ji od tebe chytla taky! :D Pěkně děkuju, zlato! :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Love your outfit and your bag!!

    Muack!
    Alexandra
    Boulevard-ach.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jej, jsi děsně podobná mé spolubydlící!!
    Ty podkolenky dávají tomu outfitu šmrnc, pokud to tak můžu říct. Není to takový ten typický model, co nosí každá druhá, protože ty podkolenky tomu dodávají jiný rozměr :) Moc se mi to líbí. A strašně krásně se usmíváš :)

    OdpovědětVymazat
  5. nemáš stejný kabátek jako já?
    jinak krásná taška !

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi svetřík!!! Hrozně moc :-) A kabátek super, ale u nás bylo ráno mínus dva, takže já vyrazila v zimním...

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé podkolenky. to se mi moc libi!

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. kabelka má skvelú farbu, krásna:)

    OdpovědětVymazat
  10. Terezko skvělé, moc Ti sluší a kabelka outfit krásně oživuje! Děkuji Ti za milý komentář, užívej si krásný teplejší víkend :)*

    OdpovědětVymazat
  11. Přemýšlim že si nějaké podkolenky pořídím, hrozně se mi líbí. :) Super outfit, máš krásnou tašku. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Teri,
    myslím, že svlékací post potěšil nejedno oko a já jen musím konstatovat, že jsi v podkolenkách prostě rozkošná!
    A víš, že vůbec nevypadáš jako po dvouhodině tělocviku!? ;-)
    Krásnou sobotu přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  13. Jesteś piękną kobietą! Pozdrawiam serdecznie in Poland!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!