úterý 3. dubna 2012

Ošálená

Kdo by to byl řekl, že jen v pár dnech stačím vyměnit lehký svetřík a baleríny zase zpátky za kabát, teplé nadkolenky a krk si nechám zahřívat chlupatou šálou, alespoň o víkendu to tedy nastalo. Počasí z nás totiž v posledních dnech dělá opravdu dobrý den, ale to nemusím nikomu z Vás vypravovat. Spíš by mě zajímalo, jestli už jste byli také tak unáhlení a máte veškeré zimní věci pečlivě uklizené (nejlépe vysoko na půdě jako já), takže teď každé ráno drkotáte zuby? :-)


Mimochodem už je nás tu taková hromada, pááni, jste prostě báječní! Já nestačím vycházet z údivu. Jsem Vám ohromně vděčná, to si teda pište! :-)

P.S. Už jste se tam taky? :-)

11 komentářů:

  1. joo, přesně :D zimní počasí už bojkotuju, proto se mi například sobotní sněhová přeháňka fakt nelíbila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Teri,
    ty jsi ošálená a já omámená - vůbec by mě taková kombinace nenapadla, ale kdybych Tě viděla na ulici, tak bych si krk za tebou krk ukroutila ;-).
    P.S. Já ti u té mé Giveaway držím tak pěsti! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě že mám jenom jednu skříň a nemusím pro to lézt nikam na půdu, to by se mi vážně nechtělo.. :) ale zimní boty už jsem teda taky uklidila.. :D takže doufám, že se počasí nezblázní úplně a nenapadne třeba sníh.. :D :) jinak ti to strašně sekne, ta kabelka je úžasná a skvěle se k tomu hodi! :*

    OdpovědětVymazat
  4. všechno zapakované a demonstrativně uložené hodně hluboko, žádná zima už nebude! p.s. (což by vlastně mělo být hlavní sdělení) - hrozně se mi v téhle kombinaci jak barev, tak stylu líbíš! :*

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí tvé svetrošaty a botky. :) Jinak své kabátky a botky už jsme zahrabal hluboko do skříně a zařekla se, že do příští zimy je nevytáhnu. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná zachumlaná Terezka. Taky už chodím víc nalehko a možná proto mám furt rýmu a kašlu jak tuberák :/

    OdpovědětVymazat
  7. Terko, tak jsem se konečně dostala k tomu prohlédnout a pročíst si tvé články. musím říct, že přítelova košile ti moc sluší a v tomto outfitu se krásně směješ a jsi kočka! Já ani nemrznu, když je zima, tak nosím trenčkot nebo silnější sako, svetr a je mi fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  8. hezký blog a stejně tak hezký outfit :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. přesně! taky mě to naštvalo, jak se zase vrací zima! ksakru!
    už to chce nějaký stálejší teplo..:D
    jinak, zajímavá kabelka :)

    http://thisisworldofzoe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Bohužel mám to přesně tak jak píšeš.Myslel jsem si ( velmi naivně ) že zima nám už dala svoje sbohem a všechny kabáty,kožešiny,límce uklidil hluboko na dno skříně.Byl jsem zoufalý,když jsem z okna viděl jak sněží:-) Naštěstí to není až tak hrozné a doufám že v následujících dnech se už nic podobného nebude opakovat...:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný podkolenky... já je chci taky.. moc se mi to libi!!!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!