neděle 19. srpna 2012

Pivní slavnosti a beatlesáci

Jsem tu, abych Vám poreferovala, jak jsem trávila včerejší večer. Sama se až divím, že monitor vidím pouze jednou, třas rukou se nekoná a já se vyspinkala přímo do růžova (skoro jako jsou mé kalhoty) a bez bolehlavu. Co to melu, tážete se? Absolvovali jsme včera totiž pivní slavnosti konající se jako každý rok v našem malém městečku. A já abych dostála názvu, ochutnala jsem výtvory hned několika pivovarů, abych se mezi všemi těmi platovými kelímky stejně nemohla rozhodnout, které mi chutnalo nejvíc. Hlavním letošním lákadlem mělo být kromě pivního moku vystoupení Support Lessbiens, které jsem si poslechla s chutí, ale asi o krapet víc jsem si užila menší místní kapely. A uznala jsem, že na takovou akci by se mohlo hodit vytáhnout beatlesácké tričko, mé romanticky laděnou půlku už zastupovaly jen lososové gatě, víc ani ťuk.

Tak snad je Vám dnes do zpěvu stejně jako mně, i když mně ze samého poskakování v rytmu písniček bolí docela nožky... A vůůůbec, máte rádi pivo? Já ho teda nepiji často, ale v létě si ho čas od času ráda dám... :-)

17 komentářů:

  1. takhle Ti to strašně moc sluší! :))
    a je dobře, že jsi ochutnávala poctivě, tak to má být :D mně pivo nechutná, jsem spíš na ty sladší šťávičky jako je frisko...ale na vinobraní bych se vyřádila:DD

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna :) Pristane ti to :) Máš pekné tričko,:) páči sa mi tvoj blog takže sa pridávam k sledovateľom a určite sa sem ešte vrátim tiež ťa pozývam na giveaway o knihu u mňa na blogu.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy pivo vůůůbec nemusím, ale pivní slavnosti mám ráda, super že sis je užila :)
    Triko je parádní, pěkně si jím ,,srazila´´ kalhoty, moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. super, moc Ti to sluší!
    já pivko miluju, ale taky si dám jen sem tam jedno :)) v práci když mi chybí, tak si občas dávám birella, doma popíjím jen tak grepovýho staropramena :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Terko, moc Ti to sluší, závidím všechny kousky krásně sladěného modelu a tleskám tomu, jak vše dokážeš sladit a nosit s grácií. :) s pivem jsme na tom podobně, ale na pivní slavnosti bych jela ráda. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně sladěno a na takovou akci skvělá a pohodlná kombinace. Moc ti to slušelo, Terko!
    Ačkoliv jsem z z města piva, tak pivo moc nepiju - spíš jen občas. :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak tohle je úžasná kombinace, moc Ti to sluší!!! :-) a zní to jako zajímavá akce... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. your outfit is perfect!!love pics!!i'm new follower your beautiful blog!!if you like mine,do the same!!kiss!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page


    OdpovědětVymazat
  9. tie ružové gate musím mať <3

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já to shrnu: nejkrásnější návštěvnice pivních slavností :)
    já teda pivu jinak moc nefandím, spíš si dám Frisco, ale to se prý mezi piva nepočítá.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší, beatlsácke tričko vypadá opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  12. Díky Vám, máte u mě jedno pívo, neee vlastně Frisco - to máte evidentně radši :-)))

    OdpovědětVymazat
  13. Největší kočka na celých slavnostech,tahle Terezka!!!:) Já si pivo dávám hlavně v létě,teď hlavně Fenixe (a víno mužů celoročně :D)

    OdpovědětVymazat
  14. Aaaaaaw, úžasný outfit! ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Super Beatles outfit! Pivo taky nemusim, ale pro jedno takové limetkovo-nějaké(ovoce mi neznámého jména), vychlazené pivo v hospodě na náměstí na to pro 30 minut ráda zapomenu :P

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!