sobota 15. září 2012

Hokejová fanynka (nebo fanda?)

Hokejová sezóna zahájena jest, což pro mou hokejově zblázněnou rodinu znamená jediné - na zimáku se bude zase trávit spousta času. Můj bráška už se mu věnuje od raného věku, minulý víkend odehrál první z ostrých zápasů sezony a my se vydali s ním usednout na tribuny a držet palce. No a jelikož se to na zimním stadioně hemží většinou jen samými chlapi, tak jsem nějak podvědomě asi chtěla zapadnout či co a z přítelovy skříně si zase vypůjčila jeho kalhoty. Zbytek jsem ladila do světlejších i růžových odstínů, asi abych si nepřipadala zas tak "mužně" :-D


S milostivým svolením i jedna z mnoha fotek mého bratra a jeho fandící sestra :-)

36 komentářů:

  1. krásná fanynka, s takovou musí vyhrát každý zápas!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to nevím, tentokrát se právě moc nezadařilo, zítra se budu víc snažit :-D

      Vymazat
  2. Tak to máš dobrý, že můžeš občas ukradnout svému příteli něco ze šatníku. Já mužu určitě taky, ale protože je mezi náma 30cm a 40kg, tak s tím největší parádu udělám na maškarní. a tahle růžová se mi taky líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nás taky dělí pěkných pár centrimetrů, takže ty kalhoty netáhám po zemi jen díky gumě dole :-)

      Vymazat
  3. hustě! :D já hokej moc ráda nemám (nikdy nevidím, kde ten pitomej malej puk zrovna je :DDD), ale na fotbal chodím ráda :) nebo se aspoň koukám na telku, když se mi nechce jezdit nikam daleko, musím podpořit přítele:)
    sluší Ti to, mužná fanynko! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas moc nemusím fotbal, ale snažím se si zvykat, když jsem si nabrnkla čutálistu :-)

      Vymazat
  4. Šála ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Přítelovy kalhoty ti moc moc sluší a v kombinac s růžovou je šedá fakt šmrncovní :) U nás se teď zase blbne s fotbalem. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co ten smajlík, že Ty by si z toho fotbalu příliš nadšená nebyla? :-)

      Vymazat
  6. ta šála je krásná! hráli s kometou? a jak to dopadlo? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ta byla jako příloha k Marrianne a jen je sešitá v kruhovou :-) A na výsledek se radši ani neptej :-D

      Vymazat
  7. Já hokej mám ráda,jelikož tam pracuji:DDD..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? :-) A jako co? Hádám, že rolbařka to nebude... :-)

      Vymazat
  8. Vypadáš skvěle, ty kalhoty ti moc sluší! Přítel musí být hubeňour a pořdánej, protože já kdybych si vzala přítelovo kalhoty, tak mi budou obrovské (njn. je to kus chlapa :)). A na zimáku jsem strávila celé svě dětství a pubertu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to on je, mě padají ještě míň než jemu :-D

      Vymazat
  9. Wow, být tebou, tak si je nechám, skvěle ti padnou! Přítel málo jí?:D A šedá s růžovou jsou nesmrtelná kombinace:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on nejí, on někdy přímo žere :-D A zabavení zrovna těhlech kalhot by asi těžce nesl, už za to půjčení jsem byla kárána :-D

      Vymazat
  10. sluší ti to! měla jsem ten samý pásek jako ty, ale po dlouhodobém nošení se mi bohužel postupem času rozpadl :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Jo, já ho mám někde od vietnamců, ani už nevím, tak mu už taky nedávám dlouho :-D

      Vymazat
  11. krásný :) takový šátek sháním dlouho :D sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :-) byl jako příloha časopisu, jen je sešitý, no :-)

      Vymazat
  12. Ty kalhoty jsou naprosto super, sluší ti a jinak máš pravdu - minulý pátek jsem byla ve Futuru :)

    OdpovědětVymazat
  13. Teda ty jsi hodná sestřička, že jezdíš podporovat brášku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zítra jedu znova, tak uvidíme, jestli to bude tentokrát k dobru věci konečně :-D

      Vymazat
  14. Jůůůů, já jsem na zimáku strávila mládí...byly jsme čtyři bláznivé fanynky a chodily mimo zápasy i čumět na tréninky:D a za ty roky jsem stihla být zamilovaná asi tak do půlky mančaftu:dD no prostě bláhová puberta, krásná doba:)))

    OdpovědětVymazat
  15. I když se v poslední době moc neprojevuju, tak teď mi to nedá... tvůj brácha hraje za Brod? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý postřeh! Ty jsi místní, že se tak vyznáš? :-)

      Vymazat
    2. Občas mě tam vítr zavane :D jak se ti tam líbilo? :)

      Vymazat
    3. No už tam hraje druhou sezonu, tak mě tam taky občas nějaký ten větřík foukne, zrovna dneska jsem tam zase trávila půl dne :-) Ale mám to tam docela ráda :-)

      Vymazat
    4. No vidíš, to by mě teda vůbec nenapadlo, že bych mohla zrovna v Brodě někdy potkat "známou blogovou tvář" :-D

      Vymazat
    5. No na můj ksicht tam narazit můžeš, zvlášť v neděli po ránu, to máš recht :-D

      Vymazat
    6. Jen s tou známostí to patří do těch uvozovek :-D

      Vymazat
  16. Moc ti to sluší, určitě byli rádi za takovou fanynku :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!