středa 19. září 2012

Podzimní krambl

O mém seznámení a zamilování se do kramblu jste se mohli dočíst už z dřívějšího článku, má láska k němu stále trvá, ba až stále stoupá. A podpořena byla nedávnou přípravou další obměny, tentokrát v podzimním duchu namixována z ovoce patřící k tomuto ročnímu období. Švestky, hrušky a nějaké to jablíčko, voňavá drobenka, zakapat bílým jogurtem a vrním blahem...

Na menší zapékací misku jsem použila: 1 jablko, 2 hrušky, 8 švestek, hrnek ovesných vloček, půl hrnku celozrnné mouky, půl hrnku třtinového cukru, máslo, skořici, vanilkový cukr, bílý jogurt k podávání


Nakrájené ovoce jsem přesypala do zapékací misky, pocukrovala vanilkovým cukrem a promíchala. V misce jsem si rukama vytvořila drobenku z ovesných vloček, cukru, mouky a skořice a tou pak posypala ovoce. Nechala jsem ve vyhřáté troubě péct na 190° asi 20-25 minut a servírovala ještě teplé a porci pokapala ještě bílým jogurtem.


Takže zachumlat pod deku, do ruky pořádný bagr a hurá dlabat tuhle ještě horkou ovocnou dobrotu! A nebo ji nabídnout nějaké milé návštěvě, když za okny padají trakaře, zrovna jako jsem to udělala minulý týden já. Tak snad Klárce chutnal... :-)

21 komentářů:

  1. Uaa, to vypadá nádherně! Terezko ikdyby jsi dělala lečo (které já nejím) tak bych na něj měla v Tvém podání chutě. :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Anetko :-) Ale toho leča se obávat vážně nemusíš, protože já ho taky nesnášim :-D

      Vymazat
    2. Skoro jsem si poslintala monitor :D Tchyně dovezla zásoby, tak to zkusím, hned jak se dojí švestkový koláč (podle Téry). A lečo já můžu, mňam, podzimní večeře. :-)

      Vymazat
    3. Tak snad Ti bude chutnat! :-) A koláš s drobenkou? Ten byl u nás o víkendu taky :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. A to vzhled dost pokulhává za chutí - podotýkám zcela samolibě :-D

      Vymazat
  3. Mňam ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. nikdy jsem to nejedla, jsem to ale ostuda!!

    ale vypadá to jak nějaká "musli buchta", a jak něco vypadá jako musli, tak to nemůže být špatný!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si říkám, že když tam dávám tolik těch vloček, že to nemůže zas tak uškodit, i když toho sežeru celou mísu :-D

      Vymazat
  5. To vypadá krásně a hlavně jednoduše :) to je dobře, protože mě se jentak něco nepovede :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi to nedalo a musela jsem ho upéct, akorát místo švestek jsem použila broskve, musím uznat, že je to skvělé, samé zdravé a dobré věci :) díky za recept

      Vymazat
  6. A Klárka může potvrdit, že to bylo vynikající!!! Opravdu výborná sladká dobrota, olizuju se ještě teď! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Téro, krambl vypadá opravdu suprově. Já se chystám na krambl už snad rok a pořád nic :-) tak teď když začínají domácí jablka bych se do toho mohla konečně dát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, je to hotové raz dva a já se toho nemůžu nikdy nabažit :)

      Vymazat
  8. Ahojky, tvůj blog už nějakou dobu sleduju, jen nevím, jestli jsem někdy komentovala. Mam moc ráda tvé články - jsou takové hrozně pozitivní, veselé, čtivé :-) A to nemluvím o všech těch dobrotách, co kuchtíš - skvělá inspirace :-)

    http://andy-and-her-weight-loss-journey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andy, podle fotky, bych řekla, že jsem Tě tu pod článkem už někdy zahlédla, každopádně moc děkuju! :-)

      Vymazat
  9. Za to, že jsi mi ukázala, že vůbec nějaký crumbl existuje tě fakt zbožňuju!! :) Musím ho zase udělat, s pozměněných ovocem :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!