čtvrtek 20. září 2012

To je zlaté posvícení...

... to je zlatá neděle, máme maso a zas maso.... No dobrá, posvícení se u mé babičky sice slavilo minulou sobotu, ale s přežráním se řízků jsme text písničky docela dodržely. Takže volba oblečení nebyla tentokrát tak složitá - padlo to na volnou sukni na gumu, která snese i nějaký ten posvícenský koláč navrch. Jen to krásně ladící sáčko (za půjčení děkuji své mamince) jsem na tu ládovačku musela sundat nebo by jinak mohlo prasknout ve švech....


A jen tak by mě zajímalo, jestli se u Vás (třeba jen v rodinném kruhu) taky slaví posvícení nebo pouť? :-)

33 komentářů:

  1. ty se svou postavou se klidně můžeš pořádně nacpat:)

    v Letohradě u babičky vývá každý rok pouť, jako malá Markétka jsem nikdy nechyběla, protože cukrovou vatu a pendreky jsem si nemohla nechat ujít :D teď už tam ale nejezdíme, protože ve stejnou dobu bývá v Brně Muzejní Noc ( a taky už nejsem takovej milovník vaty :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tam občas zajedem, i když se to kraje ještě s jednou poutí :-) I když zase tak o moc nepřicházíš, jsou to stejně pořád jenom vietnamské stánky, langoše, vata a pár řvoucích atrakcí :-D

      Vymazat
  2. pozdrav maminku, to sako je krááásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona si to určitě přečte sama, ale děkuji i za ní :-)

      Vymazat
  3. Sáčko je krásné :) Taky si od své mamiky občas něco vypůjčím :D U nás se tohle bohužel neslaví, bohužel už ani není moč čas navštěvovat poutě. Přitom je mám tolik ráda a hlavně cukrovou vatu, ale protě jako na potvoru nám do toho vždycky něco vleze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají v těch skříních dobré poklady, že? :-D Na pouť chodím tak maximálně jednou do roka, tohle je většinou jen takové rodinné posezení v rodinném kruhu, což je fajn i bez vaty (i když já ji mám taky ráda :-D)

      Vymazat
  4. posviceni je skvely ! spousta jidla :-D slusi ti to!

    OdpovědětVymazat
  5. U nás se tomu říká hody :) A jedu na ně k rodině příští neděli, to bude něco! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiný kraj, jiný mrav, ale hádám, že jídla budete mít stejně spoustu! :-)

      Vymazat
  6. jsi roztomilá!
    u nás se to neslaví :D jsme až tak trapní, že jsme si celá rodina nevšimla, že je u nás (na VESNICI!!!) pouť :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle sukýnka ti moc sluší, Teri :) A vůbec celkově jsi to zase moc pěkně sladila. My posvícení neslavíme, ale mamka s babičkou mají stále dojem, že jsem hubená jak lunt, tak mě cpou jak posvícenskou husu dost často :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju :-) To je pravda, ty by sis mohla dát husu k snídani, obědu a klidně i večeři :-)

      Vymazat
  8. Když byla babička od tatky ještě na světě, vždycky napekla koláčků...ummm jak ty byly dobré. Bydlím na vesnici, takže tady hodně lidí posvícení slaví,ale my už jsme z toho koloběhu nějk vypadly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že u nás na vesnici se to taky ještě drží, jinak myslím, že to opadlo...

      Vymazat
  9. Pouť pouť pouť už příští týden u nás! Hrozně se těším, až se všichni sjedou domů, na řízky s bramborovým salátem, na spoustu zákusků, na stánky a vyřvávajácí kolotoče, na večery s burčákem.. Jen nevím jestli v tom shonu vymyslím takový pěkný outfit jako máš Ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, řízky se salátem nás taky neminuly, teď zase počkat až do vánoc :-D Večery s burčákem bych si taky nechala říct, určitě si to užiješ :-) Ale zkus mi říct, že to tam u vás nežije! :-D

      Vymazat
  10. U nás se pouť taky pořád drží :) Jíme kachnu, králíka, napečou se koláče, buchty. A pak všichni přejezení ležíme a hekáme :D

    OdpovědětVymazat
  11. mamince pochval sako, je totiž suprový! :)
    u nás pouť moc neslavíme, mamka na to není, takže zbytek rodiny má smůlu :D
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  12. Strašně jsem si tu sukni příla sehnat, ale nepovedlo se, ale tobě ji přeju, moc ti sluší. Sako je super, krásná barva. V Praze jsme jako malí chodili jen na Maťějskou do Juldy Fuldy, za tetou do Brodu jezdili na sv. Václava a manžel je z Moravy zvyklý na hody, zas trochu jinak. :-) Jdu péct crumble..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak to mi musíš vylíčit, jak Ti chutnal! :-) Děkuju, sukně je príma, já ji viděla ještě v létě ve slevě o půlku levnější, tak škoda, že si na ní taky nenarazila... Tak přijeď a někdy Ti ji půjčím :-)

      Vymazat
  13. Tobě to normálně sluší čím dál tím víc! :) U nás máme jen hody, posvícení ani pouť ne (ale na Brno dobrý, ne? :D)

    OdpovědětVymazat
  14. Jéééé já miluju barvičky! :) Vůbec se nechci přizpůsobovat pochmurnému podzimu! :D Ta suknička s tím sáčkem je prostě krásná kombinace! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo viď, proč se s podzimem hned halit do černé :-)

      Vymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!