úterý 18. září 2012

Ve víru rocku

Páteční večer se v našem městečku nesl ve znamení festivalu s dobročinným záměrem nabízejícím skromného hudebního vyžití. Jednou z kapel bylo i ACDC revival a protože tuhle hudbu já můžu, tak jsem se svými chlapi, tedy tátou a přítelem, vyrazila do víru rocku. Já se na to snažila i patřičně obléct - zdálo se mi to jako vhodné místo k provětrání falešných kožených kraťasů. Ale nakonec se ukázalo, že šortky jsou rockovější než celá kapela, jejíž součet věku všech interpretů možná tak tak dosahoval k věku skutečného jednoho člena ACDC. Ale i když se zprvu zdálo, že jejich poslech bude vyžadovat nejméně pět jedenáctistupňových svijanských mázů, nakonec jsme si vystačili i s jeho menším množstvím, po pár písničkách jsme si docela zvykli a kupodivu přežili i poněkud svéráznou úpravu TNT v rytmu skočné (a to pořádně od podlahy). Snahu kluků musím rozhodně ocenit a to ne, že ne!



Jaký hudební styl je vůbec nejbližší Vašemu uchu? :-)

38 komentářů:

  1. Ty šortky jsou bomba ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední fotka je prostě krásná :) Hned za ní fotka s haircuffem samozřejmě :D :D
    A poslyš u vás se to hemží jednou kulturní akcí za druhou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s tou kulturou to zase nění tak horký, ale když už, tak už :-D Joo díky, brzy uděláme haircuffovou společnou :-D

      Vymazat
  3. Sluší ti to :) Ten svetřík je úžasnej :) Koukám že tam u Vás je jedna akce za druhou :) U nás ve meště máme jednou za dva roky valdštejnské slavnosti a to je celé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) To je nějaký z sekáčových úlovků, docela jsem si ho oblíbila, ráda se do něj vždycky zachumlám :-D Ale s těmi akcemi to vážně není tak horké, teď bude asi s podzimem utrum

      Vymazat
  4. moc Ti to sluší, kočko!
    ten svetřík se mi fakt moc líbí :) a kožené kraťasy ráda nosím jen tak, pro radost.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si v nich vždycky připadala jako tuleň, ale teď jsem si řekla, že ten obr svetr to třeba schová :-D Díík :-)

      Vymazat
  5. pěkná rockerka!:)
    teda u vás je snad víc akcí, než u nás ve velkoměstě, jak tak čtu!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) No tohle byla jen taková pidiakcička :-)

      Vymazat
  6. Vrrrr, tak tomu říkám sexy rockerka :) V Brně se nic moc neděje, ale ráda chodím na koncerty kapely Charlie Straight, když k nám zavítají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charlie Straight jsem si taky chtěla poslechnout na živo, ale vždycky když vyrazím na nějaký fesťák, tak jsou mezi prvními, takže je prometu, tak třeba někdy příště :-D Děkuju :-)

      Vymazat
  7. Ahoj, na tvůj blog jsem narazila včera a už ho mám celý přečtený:-)
    Jinak bych Ti chtěla říct,že se mi strašně líbí tvoje kabelka,co máš tady v tom příspěvku.
    Jinak co se týče hudebních žánrů... já poslouchám asi všechno,nejde o žánr,prostě mě ta písnička musí něčím zaujmout.
    Měj se krásně.

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, tak to je obdivuhodný výkon, že jsem Ti po tolika článcích nezačla lézt na nervy! :-)) Moc mě to těší, nikdy bych neřekla, že se najde někdo, koho by listování mými výlevy mohlo bavit :-)
      Jinak kabelka je z HMka, kupovaná už vloni asi za stovku, přítel se mi vždycky směje, že je indiánská, ale mě se líbí a tahám ji ráda a často :-)
      Ty se měj také hezky a děkuji :-)

      Vymazat
  8. tá predposledná fotka je super, tie kraťasy si pristanú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já se těch kraťasů pořád docela obávala, ale tak možná je ještě někdy s něčím přes vrch vytáhnu :-)

      Vymazat
  9. ten popis kapely mě opravdu rozesmál :D :D moc ti to na tu rockovou záležitost slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co teprv, kdybys je viděla - až na jedno člena byli oblečení ve stylu Justin Bieber (musela jsem se kouknout, jak se to píše :-D) - prostě rockeři od pohledu :-D Děkuju :-)

      Vymazat
  10. Tak to je bomba! Se mnou by táta nikdy nikam nešel :D Revival neznám, ale vylíčila jsi to pěkně :-))) Moc se mi líbí, jak jsi to doladila hair cuffem! Já poslouchám tak nějak všechno..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já s tátou chodím ráda, i když mě v pubertě strašil, jak se mnou bude chodit na zábavy hlídat mě :-D Díky :-) Pro culíkovou lenost se mi s haircuffem docela zalíbilo :-)

      Vymazat
  11. Máš krásny svetrík aj fajn farbu má ... pristane ti :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký oblečení tady máš:) a moc se mi líbí barva toho svetříku:) A hlavně,že jste si to i z touhle kapelou užili!:-D

    OdpovědětVymazat
  13. juuuuj krasny svetrustek mas :)

    OdpovědětVymazat
  14. To je jedna z mála revival kapel, která je fakt dokonalá! :D Nejlepší jsou ty jeho spoďáry s českou vlajkou.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tohle byla nějaká místní kapela, řekla bych, že ta co znáš, bude asi jiná, zvlášť podle popisu :-D

      Vymazat
  15. Ten svetr má moc hezkou barvu :) já mám ACDC ráda, ale jejich revival jsem ještě neslyšela, i když podle toho co píšeš....:D nevím no, já nejvíc poslouchám Linkin Park a dál Kaiser Chiefs, The Strokes, Mando Diao, Razorlight, Franz Ferdinand....je toho hodně :)
    Jinak tvůj blog mě hodně zaujal, máš krásný články, hezky se oblíkáš a ty recepty budu určitě muset vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Existuje prý i dobrý revival, jen tohle byli mladí kluci, co asi zrovna začínají, řekla bych :-D Děkuju Ti! :-)

      Vymazat
  16. Ten červený svetr s tím černým šátkem ti velice sluší. Moc se mi v tom líbíš, měla by jsi takové věci nosit častěji. Opravdu super! A co to máš na vláskách, to je nějaká spona?
    Jinak ACDC moc nemusím,ale přítel je má rád. Je zvláštní, že jsem na nich byla v Labi( klub tady poblíž) 2x. Jednou s přítelem ex a pohádali jsme se tam a pak náš vztah skončil. A před rokem jsem tam byla s mým současným přítelem a taky došlo k neshodám, tak nevím čím to je. Ale jsme spolu stále a miluju ho jako nikoho předtím.
    Pak jsme na nich byli ještě jednou a vše probíhalo v pořádku, asi to bude láska =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Svetrů a šálek si přes podzim určitě užiju dosytosti :-) Ve vlasech mám haircuff z hmka - pro představu to vypadá takhle http://www.votocvohoz.cz/predmety/zeny/doplnky/ostatni-doplnky-a-sperky/337031-haircuff-h-and-m

      Vymazat
  17. jeee super silonky!!! ja neviem nikde zohnat take cierne leskle :((( odkial ich mas???

    AndreaZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych Ti nekecala, nejsem si úplně jistá, mám těhlech obyčejných černých silonek hodně, ale řekla bych, že tyhle jsou z Tezenisu. Jen na pohled zas tak moc lesklé nejsou, dělá to spíš to přímé slunko :-)

      Vymazat
    2. aha :))) lebo fakt to vyzera super ked sa tak lesknu. telove take leskle viem zohnat ale cierne nie. Som si chvilu myslela ze to mas dvoje silonky cez seba ked sa tak lesknu lebo vtedy to vidiet este viac :)))

      AndreaZ

      Vymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!