středa 26. září 2012

Velká sestra

Tak jako Vás vidí oko Velkého bratra, tak já jako velká sestra sleduji (ovšem méně bedlivě) pro změnu zase bratra svého, který mi vlastně už tak trochu tu roli velké sestry bere, protože mě ve svých patnácti dávno přerostl přes hlavu (fyzicky samozřejmě! - jinak je hodný po mém vzoru :-D). Ale i když už na něj i při svých 180 cm musím zaklánět hlavu, svou roli starší a rozumnější (mělo by to tak být, ne?) si občas připomenu, když ho třeba veledůležitě vozím, kam je třeba. On pak svým spolužákům vysvětluje, že nejsem jeho máma a nebo mě třeba otráveně fotí. Takže po tom se i Vy dozvíte, že s létem neodkládám svůj milovaný košík, ani růžové kalhoty. K těm jsem si dokonce nedávno pořídila i skvěle se hodící svetr (který shodou okolností vybral zase můj bratřík, že mi prý sluší, když jsem ho chudáka vláčela po sekáči), takže se tu v nich určitě ještě potkáme...


Jojo, můj fotící bratr si potrpí na detaily, takže já pózuji, culím se a pak zjistím, že mi vyfotil stejně jen boty, kabelku nebo kus ucha - zoom prostě miluje :-D

Jaké vztahy se svým sourozencem máte Vy? :-)

38 komentářů:

  1. Ha ha, akorát si to pročítám a můj brácha vylezl se svého doupěte. Je mu 19(mě 22), nějak se nebavíme,protože si o mě myslí,že jsem asi uplně stupidní:-D Jinak já byla odjakživa vysoká, už asi od 13 mám 177 cm a jemu sem vždycky řikala,že je lilipután. To už dávno neplatí. Po našem tátovi měří už 2 metry. Nikam s nim naštěstí nechodim,to bych mu jinak určitě dělala ostudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste taky pěkně rostlá rodinka :-) Prý ostudu, kuš Ty! :-)

      Vymazat
    2. Koukam, ze je to vsude stejny :D Jinak teda muj "malej: bracha ma taky 2 metry uz...v17ti!

      Vymazat
    3. A pak že jsou dnešní kluci prďolové, no prosim, kolik už tady máme velkých bratrů, žejo :-D

      Vymazat
  2. Sluší ti to :) My máme se sestrou dobrý vztah :) Občas teda nějaká ta menší výměna názorů proběhne, ale už né tolik jako dřív :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký článek:) Já mám 7-letého bráchu a mám ho moc ráda:) P.S. Také ho občas "nutím" aby mě vyfotil, ale zatím nemá potřebný cit v rukou, tak je vždy polovina fotek rozmazaná - no co, musím si ho pořádně vycvičit:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Joo, tak to si ho k dokonalým fotkám ještě vychováš :-D :-)

      Vymazat
  4. :D to je super, že máte s bratrem takové vztahy! ten můj se zmítá v pubertě, takže s ním není řeč a o focení nemůže padnout ani zmínka! :D kombinace "hadýrek" je velice fešná, kalhoty to tak pěkně rozsvítili! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale chodí s Tebou nakupovat :-) Já tu napsat, že je to puberťák, tak už mě nikdy nevyfotí (občas to tu totiž čte :-D)

      Vymazat
  5. Já jsem holt benjamínek, takže tohle neznám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být "malou" sestrou má ale určitě svoje výhody, ne? :-)

      Vymazat
  6. Prý máma:D No já mám bráchy dva, oba mrňouse, no i když...ten osmiletý už mi je někam po pusu a má stejně velkou nohu, tak by mi bere tenisky:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jednou si to myslel i jeho učitel, když se mě ptal, jestli ho s manželem pustíme na florbalový turnaj, tak jsem mu to nevyvracela a jen řekla, že pustíme :-D
      Ten můj mi se svými jedenáctkami boty krást nemůže :-D

      Vymazat
  7. Vtipné, Teri. Vůbec vůbec vůbec jsem netušila, že bys byla tááák vysoká. Působíš na fotkách drobůnce, jako princezna. Takže jsem si Tě přestavovala o dost menší. Nicméně se máš:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hold kobyla, kdepak drobounká princezna :-) Ale je to zvláštní, asi to bude tím, že mě většinou fotí samí velikáni, hlavně můj dvoumetrový přítel, i když ho občas peskuji, aby se pokrčil :-D

      Vymazat
  8. tebe chci mít za velkou hodnou sestru! :D ( i kvůli tomu, abych ti mohla ze skříně krást ty růžový kalhoty:D)

    OdpovědětVymazat
  9. haha :D vy musíte mít super vztahy! já mám bratry dva, jednomu je 16 a ten mě přerostla o pul metru snad :D měří 2 metry a já už se na něj dva roky dívám se zakloněnou hlavou. U druhého bratra na to teprve čekám, je mu jen 10, tak mám ještě čas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to za chvíli přijde i s tím druhým :-D Ale máš aspoň pořádné ochránce :-)

      Vymazat
  10. Brácha má štěstí, že má takovou ségru. :) Moc ti to sluší jako vždycky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mu dám tuhle samou chválu povinně přečíst :-D

      Vymazat
  11. :D :D :D Tak to s tím uchem, kabelkou nebo botama moc dobře znám! :D To mi dělá jak Ondí, tak ségra :D Jinak krása Terinko! Je fajn, že stále jedeš v růžové, protože to aspoň rozsvítí tu podzimní šeď! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nový fotografický trend :-D Nejlepší když si to přepne z displeje na to malý okýnko a fotí mě prý jako "profi" fotograf, takže tam kolikrát ani nejsem :-D Ale aspoň něco, já si z toho vždycky něco vystříhám :-D

      Vymazat
  12. Ta kabelka je boží! :)
    Můžu se zeptat odkud máš ty kalhoty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Kabelka je z Orsay a kalhoty z HMka, ale oboje kupované už někdy z kraje léta....

      Vymazat
  13. 180 cm? juchuu nejsem sama v říši žiraf :D ( i když já mám jen 177, nuda). Super outfit a bráchu mám ráda, teď když se odstěhoval, tak máme k sobě paradoxně ještě blíž :) i když u nás to jsem já, kdo hraje roli mladší ségry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako malá jsem si hrozně přála mít taky staršího bráchu, ale ježíšek mi ho teda nikdy nepřinesl :-D

      Vymazat
  14. Jupí, dáváš podzimu najevo, že ještě chcem teplo, správně! Taky jsem moc ráda, že nejsem sama žirafka (177 asi), ale ulovit mého milovaného dvoumetrového manžela mi dalo pěknou práci, tak neříkejte, že je těch chlapů dost:D Já se s bratrem moc nevídám, ale to s tvým bráchou a se zoomem mě pobavilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale moc mě neposlouchá :-D Ale s těmi vysokými chlapi to v mém okolí aspoň tak horký taky nebylo, ale naštěstí si na mě můj dlouhán počkal :-D

      Vymazat
  15. no so sestrou mame super vztah brat ma este tazku pubertu ale to snad bude,inak krasny "letny"outfit a zavidim ti vysku ja mam len 175 a chcem este naraaast:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No možná že mám tak o centimetr, dva míň, nevím přesně a občas přeháním :-D

      Vymazat
  16. môj brat má 19 a našťastie je už viac menej normálny :D tak si navzájom radíme čo na seba :) on vyberá mne, ja jemu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to i my občas chodíme k druhému o radu, teda častěji spíš já a nejčastěji se mi dostane jen souhlasného mručení bez zvednutí zraku od playstationu :-D

      Vymazat
  17. Terko, krásná kombinace - ty kalhoty jsou skvělé a máš moc pěkné náušnice! A páni, to jsem nevěděla, že máš 180 cm. To já jsem oproti tobě prcek. :D
    Já mám o čtyři roky mladší ségru a víceméně si už rozumíme, navíc mi přijde, že náš vztah se daleko zlepšil od doby, když zjistila, že se chci opravdu odstěhovat. Obě si radíme, co na sebe a ona je jedním z lidí, co mi po pťítelovi nejčastěji fotí na blog. Co si budeme povídat, bez sourozencu by to nebylo ono, když jsme na ně už zvyklí...

    OdpovědětVymazat
  18. Už vím kde bydlíš :P

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!