čtvrtek 13. září 2012

Žabičkově

O tom, že se minulý víkend ve spoustě obchodů nesl ve znamení dnů Marrianne asi většina z Vás slyšela. Koupě zářijového čísla tohohle měsíčníku se pro mnohé z nás mohla stát krajně nebezpečnou - zdánlivá úspora v podobě přiložené slevové knížky plné kuponů platných v tolika obchodech může nákupy zpříjemnit třeba 25% slevou, ale taky peněžence značně ulehčit bezhlavým skupováním ve stylu "vždyť je na to sleva". Tomu jsem se snažila vyhnout a chodit na jistotu pro promyšlené a využitelné kousky, které asi brzy uvidíte společně s dalšími věcmi. Do té doby Vám nabídnu jen pohled na to, v čem jsem na lov vyrazila. Nemám většinou moc ráda, když ohoz přímo volá: "jsem elegantní", a tak když se mé oblečení v podobě peplum topu a krajkového bolerka začalo tak tvářit, snažila jsem se ho srazit obyčejnými džíny a hotovo. A přísahám že už si nikdy na nákupy či jiné velké chození nevezmu tyhle pitomé škrpály! I když jsem v nich prošmajdala léto, tak se teď při dlouhém obutí pro mé nohy proměnily v peklo na zemi, auauau.


Co Vy, vyrazili jste v rámci téhle akce do obchodů?

25 komentářů:

  1. Ten top je náhernej, má úžasnou barvu. Moc ti to sluší :) Já bohužel téhle akce nevyužila. Protože jsem se minulý týden při cestě z kina zamilovala do jedněch botiček, které jsem prostě nutně potřebovala :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po botkách teď taky usilovně čučím, za chvíli mě v keckách budou asi zebat nohy :-D

      Vymazat
  2. To "peplato" ti krásně sedí!!! paráda:)a líbí se mi i náhrdelník...hodně se mi líbí, takové složené z různých barevných korálků, za prvé mi to připomíná oblíbený ethno styl a za druhé - co si budem povidát, je to praktické jako blázen a hodí se to skoro ke všemu:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je takový pozůstatek z mého "hippies" období, ale mám ho ráda přesně z toho důvodu, jak říkáš :-)

      Vymazat
  3. sakra, už bych si taky mohla pořídit peplum top, je boží!
    máš krásné vlásky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě kdyžtak určitě ve zbytcích slev nějaký vyhrabeš, já jich dneska pár takhle viděla :-)

      Vymazat
  4. Veľmi ti svedčí zelená Teri, a na Slovensku žiadna taká akcia nebola, inak by som sa aj ja nechala pohltiť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že v pár obchodech byla tahle akce i na Slovensku, i když chápu, že se kolem toho nedělalo asi takové "haló" :-)

      Vymazat
  5. moc ti to sluší,... já jsem původně chtěla taky vyrazit na dny Marianne ale měla jsem ted velký shon a úplně na to zapomněla, ted me to mrzí :-(

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít zúčastnit:-) http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  6. ta kombinace je náhodou akorát vyvážená a moc slušivá! :) Na Melky jsem taky naštvaná! :/

    OdpovědětVymazat
  7. Že ti skvěle sedne červená, to už vím, ale že vypadáš výborně i když se zazelenáš, to jsem netušila. ;-)
    Terinko, prosím tě, mohla bys mi na můj mejl napsat svou adresu? Jedu do Parisu a ráda bych Ti poslala čumkartu! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, Ty jsi poklad, mail hned nadšeně putoval směrem k Tobě :-)

      Vymazat
  8. Souhlasím naprosto s Vivi! Červená ti skvěle sedne, ale stejně tak i zelená. ;) Peplum je úžasný střih a tobě moc sluší! :) Jsem zvědavá, co jsi si koupila pěkného. Já jsem DM vynechala, jednak nebyl čas a jednak šetřím. ;) To, po čem mé srdce prahne, na DM stejně slevy nebyla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já vždycky měla za to, že v ní vypadám "vyblitě"... Díky, Veru :-)

      Vymazat
  9. Já jsem dny Marienne úplně zaspala,ikdyž jsem se chystala,ňák mi to nevyšlo,ale alespoň jsem ušetřila:-D a sluší ti to! Ten top je moc hezký,ta barva ti sedne:)taky přemýšlim,že si pořídim takový top,vídám je teď všude:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ten top se mi asi líbí víc bez bolerka.. ne že by se mi to bolerko nelíbilo, je skvělé, ale tyhle dvě věci dohromady mi nějak nesedí..

    OdpovědětVymazat
  11. Teda zelená barva je pro tebe jako stvořená! :) Peplum topy se mi nelíbí, ale když ho vidím na tobě tak měním názor! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zelená ti jde krásně k vláskům, jak ti bylo v tom peplum střihu? Já jsem si zkoušela v obchodě, ale bála jsem se, že potáhne (jak my v Brně říkáme) na cemry...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi :) Na cemry mi netáhlo, protože jsem si kvůli tomu právě vzala i džíny, které mají vyšší pas, jinak jsem právě z toho měla taky strach.

      Vymazat
  13. tyhle balerínky mám taky a vůůbec mě netlačí, naopak jsou skvělé i na výlet do Prahy - ťuk, ťuk, ťuk!
    jinak hezký outfit ;-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!