úterý 11. září 2012

Zářivka

Po tom, co mě nedávno v těhlech šatech jeden pán s úlekem v očích okomentoval "jéééžiš, ty svítíš jak zářivka", jsem s nimi byla trochu opatrná. Ale když byl nedělní podvečer stále tak krásně zalitý sluncem a my s rodinou vyrazili na pizzu (či něco jiného, jako třeba můj tatarák z lososa, který byl přímo hnusný!), bez rozmyslu jsem po nich sáhla s tím, že by to mohla být jedna s posledních příležitostí obléct si je na holé nohy. Přepásáno páskem z Tally Weijl, doplněno žirafími botami, se kterými už skoro hledím dvoumetrovému příteli do očí, přes rameno hozeno lehké sáčko a jde se.


Užívejte dnešního snad ne posledního teplého dne a mějte se parádně!

37 komentářů:

  1. vypadáš kouzelně:) ráno vstanu, nasnídám se a zapnu notebook, abych si projela pár článků na internetu, a první co vidím je taková kočka!:)

    hnusný tatarák z lososa? za to by si pan kuchař zasloužil pořádně vyndat! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě ani nevstanu ani nenasnídám a už čtu takovou chválu :-) Za takovej hnus by si zasloužil pověsit hlavou dolů do průvanu :-D

      Vymazat
  2. Ty šatičky jsou boží a strašně ti seknou! Navíc jsi k tomu zvolila super doplňky, prostě nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tie šaty sú super, určite sa nedaj odradiť ujom, vždy lepšie byť "zářivka" ako šedá myš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na chlápka kašli, ty šaty ti náhodou ohromně sedí :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Kráska rozhodně se šatů neboj a hurá využít posledních paprsků:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Navíc kdo se bojí, tak víš co dělá v síni, že :-D

      Vymazat
  6. hahah já si vzít žirafí boty, tak mi přítel kouká přímo na (ne)kozy :DDDD vysoký holky to maj těžký :/
    moc Ti to sluší!
    a pán tomu nerozumí.

    OdpovědětVymazat
  7. zářivka? tak to pán asi zapomněl, že po tom, co se přestaly vyrábt klasický zárovky, je zářivka jnejmodernější typ osvětlení, ne?! :D Prostě ti to opět sekne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No třeba to byla forma pochvaly, já nevím :-D Ale díky Ti :-)

      Vymazat
  8. cau kocoure,,tohle vypadá dost dobře =) <3 *****

    OdpovědětVymazat
  9. vůbec se nenech odradit, moc Ti sluší a vypadá to opravdu skvěle ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nedávno jsem je viděla naživo na jedné slečně a je pravda, že svítily pořádně, ale to je přece účel, že jo! :) Navíc Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, když jsem si je za pět "éček" kupovala, tak jsem se hlavně radovala z toho, že mi docela padnou a hlavně je to jen zlomek toho, kolik pořád stojí tady, neměla jsem v plánu nahrazovat veřejné osvětlení :-D Ale teď mi to přijde príma :-D Dííky :-)

      Vymazat
  11. Jakápak zářivka! Ty šaty Ti hrozně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty jsou krásný,taky jsem přemýšlela nad jejich pořízením:) Sluší ti to a chci tvoje tvasy!:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Terko, na paná bych se vykašlala. Naopak jsi podle mě krásně rozsvítila ulice a šatičky ti neskutečně sluší! Doufám, že tě v nich uvidíme i v chladnějším období s punčochami. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné, růžová ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  15. bezva, bezva. taky chci být jako zářivka. :))

    OdpovědětVymazat
  16. Tyhle šaty se mi hrozně líbí, tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. Děkujuuuuuu za tolik milých komentářů! :-)))

    OdpovědětVymazat
  18. Jeda, na okolí nedej, mně se v nich moc líbíš ;) A chlapi obecně módě nerozumí, natož pak ti starší... Doufám, že i přes hnusný tatarák jste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
  19. krasne saticky, zrovna jsem objevila tvuj blog:)
    muzes kouknout i ke mne:)
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. mně se ty šaty taky moc líbí, tobě jako blondýnce sluší perfektně. a navím mám ráda kombinaci černé a růžové. jsem však modni nevzdělanec a tak se zeptám, odkudpak je máš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti! :-) Žádný módní nevzdělanec! Kupovala jsem je v pařížském HMku, kde mě vyšly na 5 euro, což je docela rozdíl, když jsem je ještě nedávno viděla i u nás pořád za plnou cenu kolem 8 stovek :-)

      Vymazat
  21. Krásné šatky, moc ti sluší:) Mám podobné ve žluté barvě:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!