pátek 7. září 2012

Že mám sukni červenou....

Takhle červená plisovaná sukně mi ve skříni visí už skoro rok a za tu dobu jsem ji na sobě mockrát neměla, pořád jsem nevěděla, jak na ní. Ale jednoho chladnějšího odpoledne mě napadlo ji nakombinovat s dlouhým propínacím svetrem, ze kterého jsem sice byla nejdřív nadšená, ale záhy si moc rady nevěděla ani s ním. A výsledek se mi docela zalíbil. Nečekejte totiž žádné velké složitosti, v takových nejjednodušších kombinacích pár oblíbených kousků se cítím prostě nejlépe....

 Taky můžu slavnostně oznámit, že mám na sobě samodržící punčochy, ze kterých jsem přímo nadšená - vůbec totiž nekloužou a celého půldne vydržely tam, kde měly. Takže pokud by se Vám takových spolehlivých taky zachtělo, můžu jejich koupi v Mark&Spenceru jedině doporučit.


A Vám teď popřeji krásný víkend a sama se odeberu z pelechu, protože mi je konečně po pár dnech proležených s otravnou angínou trochu lépe a půjdu se nadýchat čerstvého vzdoušku (ať se mi roztáhne hrudní košíček, jak by řekl pan Svěrák :-D)....

23 komentářů:

  1. Krásná červená Karkulka :)
    dneska opět mířím do Tvého kraje, ale tentokrát strávím celý víkend na samotě u lesa :D ( v Klášterci nad Orlicí )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdybys zabloudila až k nám, tak víš jak :-) Užij si to a taky dýchej pěkně z hluboka :-D

      Vymazat
  2. ooooo ty si kočka jak se patří!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit :) Já byla včera podobně oblečená akorát jsem sukni měla černou a svetřík šedý :) Samodržíci punčochy jsou nejlepší. Mě k nim přemluvil přítel, že prý se mu to hrozně libí. Já jsem jim vůbec nevěřila, nakonec jsem si je hrozně oblíbila a ted už jiné nenosím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, proč jsem jim tak dlouho vzdorovala, měla jsem asi pocit, že mi bude táhnout na zadek nebo co :-D

      Vymazat
  4. Pěkné :) taky přeji krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tá sukňa je skvelá! A celkovo ti to veľmi pristane:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Terko, jsi kočka! Připomínáš mi v této kombinaci francouzky. :) Červená sukně v kombinaci s bílým topem a černým svetrem je chic.
    Jinak já klasické silonky nenosím, jen černé punčochy nebo barevné a už jen samodržky - drží dobře (já mám jak M&S, tak i F&F) a nikde to nepřeštípne.
    A jsem ráda, že je ti lépe, tak ať jsi brzo úplně fit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru! :-) Jinak samodržek (divný slovo :-D) si asi taky budu muset nakoupit víc, aby mě nezebaly nožky :-)

      Vymazat
  7. musím jenom souhlasit, červená Ti vážně sluší :-) a díky za tip, určitě se po samodržkách v M&S podívám :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Sukýnka je vážně skvělá a strašně ti sluší! :) Červená je prostě tvoje barva :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná maková panenka :-) Mně ale nedrží.. Janca

    OdpovědětVymazat
  10. Padlo tu už "Karkulka" i "Maková panenka" a já se ještě přidávám: "víla Amálka" - já vím, já vím, že Amálka nenosila červenou sukýnku, ale taky to byla velká chyba :-D.
    Krásná moc!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné! Dokonalost sama je ten pásek sladěný s uchem tašky a korálky sladěné k sukni... Mám ráda, když někdo dovede komplet až takto do detailu :-) A sukýnka je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se takové outfity líbí, hlavní je se přeci cítit dobře.:)
    A ať Ti je brzy lépe :*

    OdpovědětVymazat
  13. Super kombinace barev, tobě moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super kombinace barev, tobě moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná Terezko, v obou posledních oblečkových postech ti to moc sluší. Přijdou mi na francouzský způsob oba, prostě šikézní ;)

    OdpovědětVymazat
  16. jsi krásná! ta sukně je super, asi taky potřebuji červenou :DD

    OdpovědětVymazat
  17. tohle vypadá zatraceně dobřé !:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!