sobota 17. listopadu 2012

Foccacia se zkaramelizovanou cibulí

Víte, co se stane, když se spojí dva oblíbené recepty - konkrétně cibulový koláč a domácí foccacia? Kupodivu celkem úspěšný počin :-)

Na dvě placky: 170 ml mléka, 1/2 lžičky cukru, špetku soli, necelou půlku balení kvasnic, 340 g hladké mouky, 2 lžice olivového oleje, máslo, tři cibule, cukr, kozí sýr, hermelín

Z vlažného mléka, cukru a rozdrobených kvasnic jsem nechala vzejít kvásek. Mouku jsem smíchala se solí, olejem a přidala kvásek a vypracovala jsem hladké těsto, které jsem rozdělila na půl a prsty vytvarovala placky, které jsem nechala chvíli odpočívat. Mezi tím jsem si připravila cibuli - na hrubo pokrájenou jsem ji na troše másla osmahla a když byla do sklovata, přidala jsem cukr a nechala zkaramelizovat. Cibuli jsem pak  pokladla na placky a nakonec přidala i sýr - koží nebo třeba hermelín. Pekla jsem na 200° asi 15 minut.


A takové poctivé podzimní občerstvení je na světě. Dobrou chuť :-)

8 komentářů:

  1. Mňam, vypadá to dobře, hned bych ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  2. jeee super napad!!!vypada to luxusne
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. aaa ty jsi tak šikovná kuchařka:) už dlouho chci zkusit tu tvou foccaciu :) závidím tvému příteli, že má tak šikovnou slečnu, která pořád vaří a peče takové dobroty!:D

    OdpovědětVymazat
  4. teda, to vypadá dobře! uměla bych si to představit i s nivou :))

    OdpovědětVymazat
  5. tohle je hodně zajímavej recept....miluju cibuli a sýry, takže to musím vyzkoušet ;)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá jako pořádná mňamka! :) Terí, nedělej mi chutě :)

    OdpovědětVymazat
  7. spojení dvou oblíbených receptů nemůže nic zkazit :) škoda,že jsem ani jedno nejedla-vypadá to dobře!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!