středa 21. listopadu 2012

Krůtí kari s bílým jogurtem

Dle mého soudě se kořeněná a třeba i pálivější jídla skvěle hodí do chladnějšího počasí. Dokáží totiž krásně zahřát a když je to navíc takový lehký oběd jako krůtí nudličky v omáčce z bílého jogurtu plné chuti, kde sem tam křupne mandlička, pospolu s divokou rýží, tak si parádně pošmáknu a hned mám lepší den.

Potřebovala jsem: 500 g krůtích prsou, kelímek bílého smetanového jogurtu, cibuli, kari, kurkumu, čerstvý a sušený zázvor, koriandr, sušenou chilly papričku, mandle, divokou rýži


V hmoždíři jsme "rozmajstrovala" všechno koření a kousky mandlí a celou směs společně s cibulí osmahla na trošce olivového oleje, nechala rozvonět a cibuli změknout. Poté jsem ji z pánve odendala a vložila kousky masa, které jsem krátce orestovala a nechala zatáhnout. Směs koření jsem opět vrátila, přidala bílý jogurt, přiklopila a nechala asi 15-20 minut dusit do měkka. Už jen trochu osolila a podávala s divokou rýží dušenou na cibulce.


Ideální lehká rychlovka k obědu nebo večeři, vždyť ke stále oblíbenější směsi na kari se nemusí nutně přidávat jen smetana, no ne? Já na tohle jídlo nedám dopustit, podobné často dělává moje maminka a ráda si ho uvařím i jen tak, když si zrovna kuchtím pro sebe. A co Vy, taky byste si se mnou dali? :-)

1 komentář:

  1. To vypadá božsky, jako vždy :) sbíhají se mi sliny, tohle mi takhle večer nedělej :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!