středa 27. února 2013

Hříva neumravněná

Z hned několika prostých důvodů jsem se rozhodla, že přeskočím ukazování nových úlovků za poslední měsíc, jak jsem to dříve dělávala. Za prvé jsem vše pořídila ve slevách, leckdy už dost přebraných, za druhé jsem jen prostě a jednoduše líná vše do kupy fotit a za třetí snad ani sama radši nechci vidět to vše pohromadě, ještě bych se musela zhrozit. No prostě a jednoduše, chtěla jsem tím vším říct, že jednotlivé úlovky Vám stejně ukazuji postupně, jako dnes tenhle príma svetr, na který jsem natrefila v Reserved za stopade a hned ho popadla,  nemohla jsem těm proužkům absolutně odolat, i když je celkem dost volný,. Ale mě to vůbec neva, hned jsem ho samozřejmě zastrčila do gatí, jak je mým dobrým zvykem. A myslím, že bohatého užití pro něj najdu i ve dnech teplejších. Jen omluvte mou neumravněnou hřívu, to ten neřád vítr!

svetr, přívěsek - Reserved, kabelka - Six, hodinky - hodinky-365.cz, džíny - NY, boty - CCC

A já letím na vlak, páááá!

11 komentářů:

  1. Super svetřík a krásně jsi vše sladila:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec se ti nedivím, že jsi ho hned popadla.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to:)
    a víš, že co je ze slev, to se nepočítá!:)

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to sluší terezko, zastrčené věci jsou tuze fáájn!

    OdpovědětVymazat
  5. S neumravněnou hřívou ti to sluší nejvíce. Je to takové akční, autentické...jsi statečná, klidně i přežiješ ten chlad. Díky. Barvy svetru jsou mé oblíbené.

    OdpovědětVymazat
  6. Super proužky! A kabelka je super, ale já bych jí brala v černém :))

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělý outfit. Moc ti to sluší a máš krásné vlasy :).
    P.S.: Ten svetr chci! :D :O

    OdpovědětVymazat
  8. Ten svetřík je skvělý a má nádhernou barvu proužků ;) A co, vlasy a vítr to sice nejde dohromady, ale ty vypadáš pořád božsky ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Vítr , foťák a vlasy , z toho vznikají někdy úžasný momentky , no ! :D
    Svetr je parádní , taky mám potřebu pořád kupovat svetry , dneska jsem si koupila další ! :D ale co mě omlouvá je , že stál 10 korun , no mohla jsem ho tam nechat? :O nemohla , chudáčka ! :D
    moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!