neděle 21. dubna 2013

Kecám z jara

Prostě to zase muselo po nějaké době přijít, nebylo zbytí... Článek teoreticky o všem, prakticky o ničem, aneb pár nic neříkajících fotek, u kterých se vždycky chtě nechtě rozkecám a myslím si bůhvíjak nejsem zase vtipná, je zase tady.

Pár blbostí pro radost - tradiční ikeácká svíčka, protože pálím i z jara, infantilní mašle, na kterou se ukrutně těším, až si ji bodnu do hřívy a pastelový náhrdelník - oboje ze slev v Claire´s / přítel v roli osobního stylisty v Reserved - ale nevděčně jsem jeho kombinacím odolala  / to byl takhle zelený čtvrtek, my v hospodě, stůl se prohýbal pod zeleným pivem a já si usrkávala svůj zelený čaj / kbelík kukuřice sněden tradičně skoro už u reklam


Dala jsem se na květenu! Do Lidlu se vyplatí vyrazit ve čtvrtek už jen pro svazek barevných tulipánů... (protože jinak je tam strašně moc akcí-z-letáku-chtivých)


Dokonce jsem si jedny tulipány vysadila i v pokoji a úspěšně je neumučila - dost dobrý na takovou mučitelku zeleně! Pracovní název - rozvíjej se poupátko (poslední fázi oškubaných a uschlých květů jsem si odpustila :-D)


A už mi z toho občas i jebne, že se snažím kytky malovat i na nehty, naneštěstí to vypadá jen jako nepovedené barevné fleky


Kraví fusky a mlíčko oblíbené už od dětství - jen zabučet.... / Přeslazenému mlíku neodolám jednou za čas i od strejdy Millera, zvlášť sklenku zeleného pistáciového si vyzunknu tuze ráda / A když jsme u těch sladkých čuňáren, tak jsem nedávno dostala takovou hroznou chuť na bavorský vdoleček, že jsem si připravila takový expres z rozfiknuté koblihy s vanilkovým pribináčkem navrch, jako mi to servírovala moje prababička :-)


A jestli to ještě nevíte, tak se stanu velkou pěstitelkou melounů! :-D Semínka zasety, dokonce takový obr pytel substrátu jsem kvůli těm pár čudlíkům pořídila a už lezou, huráá :-) Teď se opírají o "šprdlení", tak doufám, že při takové péči se urodí velká zásoba pořádných a slaďoučkých obrů :-D


Čas od času instagramuju, i když jen tak aby se neřeklo, že nejdu s dobou :-D / bratřík slavil narozeniny a já se ujala pečení dortu, takže to chudák (dort i brácha) odnesli takovou retardovanou placatou napodobeninou hokejisty :-D / a závěrem kterak se dnes spokojená Téra z prvního kolového výšlapu vrátila


No opět z toho vylezlo bejkáren, až běda :-) ... Zítra jsem tu opět jako na koni a snad i s o něco méně nalblým článkem - mějte se :-)

13 komentářů:

  1. Kytky jsou nádherný :). Já taky sním popkorn úplně zkraje a pak nemám nic :D. Mám ráda tyhle random posty :).

    OdpovědětVymazat
  2. ty kytky!!!!nadhera fakt
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty květiny jsou vážně krásný! Já tu vůni květů v pokoji úplně miluju, jen se u mě za pár dní (nebo i den:D) line smrad přelitých kytek, uslychlých nebo nevím čeho. Hold mi ta péče ale vůbec nejde :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi šikovná pěstitelka!:) Já se teď snažím pěstovat alespoň bylinky, které jsem dostala k narozeninám a bazalka mi hned chcípla:( Ale aspoň meduňka a petržel se drží..nevím čím to. A Muškát je na tom taky tragicky :(
    To pistáciové mlíčko mám taky ráda:) A bavorské vdolečky..mm.. dala bych si je :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, to je záplava fotek! Moc se mi líbí tvoje pěstitelství :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to jsou krásné fotky! :))
    KOukám, že se taky snažíš zuby nehty pěstovat kytky, ěm se to občas podaří a oni nechcípnou! :D:D
    Pobavila jsi mě se super originálním dortem! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se tyhle tvoje články hrozně líbí - vždycky se u nich nasměju :-D A bráškovi upeklas skvělý dort, dokonce s naším zlínským modrožlutým hokejistou :-D Takový dort bych si jakožto hokejová fanynka taky nechala líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Máte pěknou zahrádku:)Kristýna

    OdpovědětVymazat
  9. tyhle články se mi moc líbí, vždycky mě pobaví :)
    jinak ty kraví ponožky mám taky, nešlo odolat :D a sladké mlíčko si někdy ráda dám do ovesné kaše (oooo můj bože, toho cukru, to se nesmí!!!). Obdivuju tě, že jsi nezahubila rostlinky, u nás doma se zatím žádná neudržela při životě déle než 4 dny :D

    OdpovědětVymazat
  10. Super fotky :-) A nejlepší jsou ty ponožky:-))

    OdpovědětVymazat
  11. JÁ mám tyhle články nejradši ;) Asi neznám nikoho, komu by pop-corn nebo cokoliv jiného vydrželo přes reklamy a úvodní titulky :D Kravíka jsem před půl rokem přitáhla do školy a všichni chtěli ochutnat (VŠ!), no a kytičky máš nádherné... Mimochodem, jaký je plán s těmi melouny? To to vážně vyroste až do fáze plodů? ;)

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že ty moje žvásty někdo přelouská :-) Kravík je totiž nejlepšejší! :-D A já doufám, že melouny doroustou i do fáze plodů, jedlých k tomu - i když u mě to teda není vůbec jistý :-D

      Vymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!