pondělí 8. dubna 2013

Ponožkově ladím

Doufám, že jste do nového týdne vkročili úspěšně a dobrou náladu a energii ze sluníčka nasáváte plnými doušky. To já si vesele vyskočila z pelechu, jen s takovým malým zádrhelem, že to bylo o krapet déle, než původně zvonil budík a než se mi hodilo, takže jsem své pondělní jednohodinové vyučování trochu zaspala - no stane se, nemůžu mít přece stoprocentní účast :-) A tak jsem si z volného dopoledne udělala pořádnou procházku, kde mi děsně nafoukalo do uší (frajrka si čepici samozřejmě nevzala) a teď než ještě zasednu k povinnostem mi to nedá, abych Vás nepozdravila navlečená v mentolových ponožkách. Jsem si jistá, že dosti z Vás jistě po chuti nebudou, ale bez nich bych to nebyla já. Svou stále se rozrůstající sbírku barevných ponožek totiž tak ráda nechávám čouhat z bot.... A navíc když se mi hodily ke košili a srdíčkům na svetru, nešlo prostě jinak :-)

svetr - second hand, kabelka - H&M, boty - Gate, ponožky - vietnamci, haircuff - House

Krásné pondělí! :-)

17 komentářů:

  1. Tyhle ponožky mají pěknou barvičku a jak ti ladí ke svetru je pěkné. Nojo, to počasí se docela umoudřuje. už aby bylo tepleji.

    OdpovědětVymazat
  2. krasavice blonďatá :) a ponožky se mi líbí, hezky to oživí....a stejně tak se mi líbí ten haircuff ( žádný český název mě pro to nenapadá :D ), taky bych s ho měla pořídit, alespoň by mě to donutilo nosit culíky častěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, s jeho nazýváním též bojuju, haircuff mi moc přes pusu nejde, ale říkat tomu fešná gumička by bylo asi dost matoucí :-D

      Vymazat
  3. Nádherně sladěno! Jsi vážně kočka =)

    OdpovědětVymazat
  4. wow superne pancusky :))) inak ked mas silonky a ponozky tak sa ti nevyzuvaju aj s topankami? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč by se mi měli vyzouvat? Právě mi o to lépe ta noha drží, to spíš samotné silonky kloužou :-)

      Vymazat
    2. mne praveze opacne lebo ta ponozka sa smyka po pancuske :D minule ked som bola tak oblecena som pri rannom sprinte na autobus stratila obidve topanky :D:D:D tak som ponozky dala dole a stihla az druhy autobus :D

      Vymazat
  5. Nádhera, hrozně hezká barva a svetr.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé to je rozkošné jak ti ladí ponožky k srdíčkům na svetříku. A lepší náladu mám dneska určitě, to sluníčko už bylo vážně zapotřebí :).
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  7. já bych si k tomu možná vzala košili, ale jinak se mi to líbí :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ach Terezko, kdyby všem takhle krásně ladily ponožky ;) Nádherná a doufám, že tě ouška nezačnou bolet. Ono to jarní sluníčko hrozně klamě tělem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Evi, mě jak ty fusky neštymujou, tak jsem z toho celá nesvá :-D

      Vymazat
  9. Krásný svetr a haircuff - taky si chci pořídit :).

    OdpovědětVymazat
  10. Super svetřík! :))
    Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se ty ponožky líbí, protože v tvém podání vypadají pokaždé skvěle! :) Tensvetřík je nádherný, obdivovala jsem ho už dříve a obdivuji i teď. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi odvážná, já bych do toho nešla, ale efekt parádní:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!