sobota 20. dubna 2013

Šaty samou růži měla

Ani dnešní ochlazení mi nemohlo zabránit obléct se do šatů. Zkrátka když mám šatovou náladu, tak přes to nejede vlak a já se do nich navlékám, i když silnější punčochy společně s kabátem byly prostě nezbytné. Ale dnešní oslavování svátku dědečka Jarouška bylo vhodnou příležitostí právě pro tyhle staré šaty plné růží, a to třeba i pro jejich rozevlátou sukni, díky níž nebylo snad ani tolik vidět, jak moc jsme se na obědě nažuchla :-)

šaty - second hand, bolerko - Takko, šátek - H&M, kabelka - Orsay, boty - Deichmann

Jaký model jste pro dnešní zamračenou sobotu volili Vy? :-)

9 komentářů:

  1. Tery, ty šaty jsou parádní, máš krásnou kabelku! :-)
    A co jsme měla dneska na sobě já? Kalhoty a teď večer na kafe s kámoškou sako, tričko A blogger saved my life a normálně kalhoty :-))

    GA o Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
  2. Terko, ty šaty jsou nádehrné a moc ti sluší! Kabelka se šátkem je moc pěkně doladila.
    Já si v sukni vyrazila včera, akorát v pozdějších večerních hodnách mi byla zima na chodidla. Dnes jsem si vyrazila tedy v balerínkách, černých skinny, lososvém topu a trenchi - prostě pohodlná kombinace na sobotní nákup potravin a doplňků do bytu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kráska! Kabelka vypadá luxusně a saty taktéž!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé :) moc krásně to máš sladěné :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Rozkvetlá a kouzelná jako vždycky :) U mě to v sobotu jistily tepláky :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!