neděle 9. června 2013

Jahodovo-rebarborový krambl s čokoládovou drobenkou

Už jste zkusily krambl - tuhle výbornou ovocnou záležitost ala drobenkový koláč bez zbytečného těsta, kde zbude jen výborné šťavnaté ovoce a sladká a křupavá drobenka? Já jeho kouzlo objevila někdy vloni, od té doby pokaždé nadšeně poskakuju u trouby, když jen čuchám tu krásnou vůni, která se line z trouby při čekání na jeho pečení, které se zdá nekonečně dlouhým. Ale když už je konečně hotovo a lžicí zajedu do té šťavnaté parády, mám co dělat, abych nespořádala na posezení a ještě za tepla celou mísu. A jinak tomu nebylo ani teď, když jsem konečně vyzkoušela rebarboru. Už dlouho jsem s ní chtěla uklohnit a myslím, že v téhle jahodovo-čokoládové společnosti ji bylo vážně moc hezky :-)


Potřebovala jsem:

vaničku jahod, pár šlahounů rebarbory, 3 hrsti třtinového cukru, 3 hrsti ovesných vloček, 50 g másla, 2 řádky tmavé čokolády

Rebarboru jsem oloupala a nakrájela, stejně tak jahody. Promíchala, osladila asi polovinou cukru a vložila do zapékací mísy. Pak už se jen vrhla na drobenku - prsty jsem promíchala kousky másla, vločky, cukr a nasekanou čokoládu. Drobenkou jsem posypala ovoce a dala péct na 200° asi na 20-30 minut.


Už jste si letos pochutnali taky na něčem s rebarborou? :-)

8 komentářů:

  1. Máš ho krásný! Já dělala jahodovo- jablkový a byla to dobrůtka- já akorát vločky rozmixovala spolu se slunečnicovými semínky, použila jsem olej z vlašských ořechů, a sladila jsem javorovým sirupem a kokosovým cukrem, přidala hrozinky, ale tak úžasně jako ten Tvůj to nevypadalo ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný! :) Já dělala obyčejný rebarborový koláč, rozhodně ne tak vznešený jako tenhle kramblík :))

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem dělala koláč :)
    a ta drobenka nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné, ale odolám a nebudu péct. Hned se to projeví na oblečení, nějak se zmenší.

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! Crumble už budu muset taky zkusit. :)
    A měla jsem klasický rebarboový koláč z acidofilního mléka.

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj. Vůbec nechápu, že jsem tvůj blog objevila až nyní ;) přitom máš ráda dost podobné věci jako já ;) Tímto tě zvu na návštěvu k sobě na blog zdravejist.blogspot.com ;) určitě nejsem u tebe naposledy! Jen tak dál... super ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!