pátek 28. června 2013

Na pastelové vlně

Nasoukat se do džínů, zaplout do balerín, nahodit oblíbenou mentolku pospolu s růžovkou, která vyhrává mou oblíbenou kombinaci tohoto léta... Na hlavě smotat vlasy do hovňousu a zbývá už jen na rameno zavěsit mou nejvytíženější tašku (kdo by to byl řekl, že mou největší oblíbenkyní se stane tahle úplně obyčejná plátěná... ale připadám si s ní vždycky jako kdybych si jen odběhla uprostřed Paříže pro dlouhatánské bagety, tak takové představě se těžko odolává...). Zkrátka někdy (nebudeme si tu nic nalhávat, spíš skoro furtumfurt) nemám náladu na nějaké přehnané složitosti a vyběhnu si v naprosto obyčejné kombinaci. A že se na podobné vlně sejdu se devíti a třičtvrtě z deseti? No a :-)

džíny, triko - H&M, svetr - second hand, boty - Reserved, taška - z Paříže

Kdo jede na vlně pastelových barev a naprosto jednoduchých kombinací se mnou? :-)

7 komentářů:

  1. přesně tohle je moje gusto, mé oblíbené barvy, sluší Ti to, Terezko! :)

    OdpovědětVymazat
  2. I když je to obyčejné tobě to stejně moc sluší :)
    A podobné tašky mám taky moc ráda, vleze se tam prakticky všechno :D

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně ráda nosím tyhle plátěné tašky, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoznačně na té vlně s tebou jedu já. :)
    Pohodová jednoduchá ale super kombinace! Ta taška je úžasná, takže žádný div, že ji nosíš. :)

    OdpovědětVymazat
  5. drdol ti moc sluší :) pěkná kombinace, taky se mi strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, moc ti tyhle pastelové barvičky sluší a vůbec moc povedené ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!