sobota 20. července 2013

Mojito s tuzemákem

Jo, přesně tahle blbost mě napadla, když jsem stála takhle oblečená před zrcadlem. Chce to teda asi trochu představivosti, ale mně kombinace šatů, náramků, kytky ve vlasech a proužků na botách přidala trochu do mátova, bolerko šmrncnuté limetkou, béžová na botách mi zase připomněla třtinový cukr a zbýval už jen ten rum, že jo. Ale že se tak ráda obklopuju hnědými doplňky, nekáplo to na rum bílý, ale řízla jsem to právě trochu do tuzemákova. Už jen mít nohy jako brčka a koktejl by byl na světě :-D Nevím, jestli se to v takové kombinaci dá vůbec pít. No zkoušet to asi nebudu. Ale oháknutá do podoby tohohle zbarbařeného mojita se mi teda líbilo :-)

šaty - H&M, boty - Camaieu, kabelka - Gate, bolerko - second hand, provaz na krku - House

No omluvte mé zmatené žvatlání a mějte krásný víkend! :-)

12 komentářů:

  1. Pěkné barvy :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně barevně sladěno. :) Ten náhrdelník je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc hezké šaty, taky bych nějaké v takovéhle barvě chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě by se to pít dalo :D No ale teda mojito bych si dala a dokonce mám i ty suroviny, hmmm :) díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno jde, když se chce, viď... Ale nevím právě, jestli bych chtěla :-D

      Vymazat
  5. Super nápad :-D A moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Terezko, omlouv8m se, že se tu vůbec nezjevím, ale s potěšením musím konstatovat, že jsi ve všem (vaření a stylování se) prostě jednička. A moc ti závidím, že můžeš myslet jen na letní pohodu a jakou sukýnku zvolíš na další letní den ;) Užívej si to i za mě, prosím :)
    Zdraví Eve.h

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Evi :-) Omluvy stranou :-) Zas takový ideál, jak se tváří, to taky není... Měj se hezky :-)

      Vymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!