pátek 12. července 2013

Na prázdninové vlně

Chladnější letní dny jsou ideální příležitost stále sejraté nohy zahalit do silonek a zpříjemnit si je jak jinak než v šatech, protože v těch je mi prostě úplně nejlíp. Ať je to o krapet větší čurina, přizvu i zářivé kecky a veselou kabelku v ideální prázdninové velikosti. Jestli totiž něco hojně využívám, tak to jsou právě ty kousky z kabelkové sbírky, které se mohou pyšnit dlouhým uchem, které mě nijak neobtěžuje během prázdninových radovánek a nemusím je složitě tahat v ruce, a jenž pojmou takové nezbytnosti jako pár drobáků, barevný balzám na rty a dobrou náladu :-)

šaty, boty- H&M, kabelka - F&F, bunda - secondhand

Co si do své prázdninové kabelky balíte Vy? :-)

7 komentářů:

  1. Sluší ti to! A ta kabelka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi ta riflová bundička :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka je super:) Já nosím v kabelce různé věci. Pokud mám velkou tak v ní jsou třeba i náplasti, hřeben, krém na ruce a další nedůležité věci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a já třeba krém na ruce považuji hned po klíčích a balzámu na rty za to nejdůležitější :D

      Vymazat
  4. Moc ti ta prázdninová nálada sluší :-) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s tím, že šaty jsou uplně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná kabelka a prázdninová nálad ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!