úterý 9. července 2013

"Ty jsi zase Lojzinka"

... okomentoval moje kalhoty (teda hlavně jejich zvýšený sed) můj přítel při vytváření těchto fotek. No uznávám, že působí jako když v nich mám trochu naděláno, ale stejně jsou tyhle vzdušné a barevné gatě jedna z mnoha věcí, které si v létě dosytosti užívám. Takže lojzinka, nelojzinka, narazím si je pořádně až k pupíku, do nich zastrčím selkovský top, který pak zapříčiní ještě větší vesnický "luk", pak už jen vyfotit mezi kukuřicí a buranský styl nahozen dokonale :-D A jsem zkrátka spokojená :-)

kalhoty - H&M, boty - F&F, kabelka - Gate, tílko, svetr - secondhand 

Mějte krásný slunečný den! :-)

9 komentářů:

  1. náhodou ti to moc sluší a pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  2. kalhoty s vysokým pasem jsou jedna z nejpohodlnějších věcí na světě! Mám jedny (mimochodem příšerné, vhodné pouze na lesní toulky) navíc ještě s nohavicema ala čekám velkou vodu ale citím se v nich extra svobodně:)) ty tvoje mají skvělou barvu!

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda, pleteš si pojmy s dojmy, prý buranský styl! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Žádný buranský styl, je to paráda! Moc ti to sluší a já bych podobná kaťata taky brala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To víte, já toho nakecám :-D :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Muj chlap by na tohle mel taky nejaky chytry kec, ale me se to desne libi a moooooc ti to slusi ;) barvy i strih :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbíš moc, chlapi tomu zkrátka nerozumí, že :D Moc pěkné a povedené, Teréz :) Posílám pozdravy z metropole ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!