sobota 17. srpna 2013

Cuketový koláč na slano

Obří cukety už se na nás ze záhonů hrnou a teď co my s nimi, že jo? Teda já je vítám s otevřenou náručí a do cuketových receptů jsem se pustila s radostí. A jednu obryni ze zahrádky přítelovy babičky jsem šoupla rovnou do slaného koláče, na kterém jsem si moc pošmákla (jak musím neskromně konstatovat). Třeba poslouží i Vám jako lehká véča na terase sluncem zalité nebo občerstvení pro návštěvu - dobrý je totiž jak teplý, tak za studena :-)


Potřebovala jsem:

těsto: 200 g mouky (100 g celozrnné špaldové, 100 g hladké bílé), 150 g bílého jogurtu, 40 g másla, sůl
náplň: cuketa, šunka, cibule, sýr

Nejprve jsem připravila těsto smícháním všech surovin. Propracovala jsem ho rukama a uložila do ledničky. Pak jsem si na pánvi orestovala cibulku a šunku, po chvíli jsem přidala restovat cuketu. Neopékala jsem dlouho, aby se cuketa příliš "nerozblemcla", pak už jen promíchala se sýrem a rozprostřela na těstem vyloženou formu. Pekla na 180° zhruba 20 minut, než okraje těsta zezlátly.


Už jste taky vyfasovali nějakou cuketovou úrodu? :-)

8 komentářů:

  1. cuketovou úrodu fasuji pravidelně, naštěstí :D Ale i tak mi to nestačí a tak musím stejně ob den chodit do Billy :D
    Koláč vypadá výborně, a jako cuketová královna mu asi neodolám :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten recept e mi zrovna hodí !:D cuketu máme v ledničce takže ho ukuchtím ještě dnes :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý nápad, určitě vyzkouším..

    OdpovědětVymazat
  4. Kéž bych si ji nemusela jen kupovat, nějaké domácí by byly fajn. Díky za recept, oslovil mne a upeču si ho....jen pro sebe! (ostatní rodinní příslušníci jsou nevděčníci a neví, co je dobré).

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda mám radši lilek než cuketu .. Ale vypadá to zajímavě!

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. doma mám dvě cukety a dva patizony, takže recept se hodí :))

    OdpovědětVymazat
  7. Život je dobré, když máte ty vaše láska kolem sebe, říkám to proto, že když jsem měl problémy s mým milencem i nikdy neviděl život jako dobrá věc, ale díky Dr. AGBAZARA z AGBAZARA chrámu mi pomohl, aby kouzlo, které přivedl můj milenec zpátky ke mně v prostoru 48 hodin. Můj manžel mě opustil kvůli jiné ženě po 7YEARS manželství, ale Dr.AGBAZARA pomozte mi kouzlo, který ho přivedl zpět ke mně do 48 hodin. Nebudu vám říct více informací o sobě, spíše budu radit pouze ti, kteří mají problémy tam vztahu nebo manželství kontaktovat Dr.AGBAZARA chrámu přes tyto detaily přes; (agbazara@gmail.com) nebo agbazara@gmail.com

    Zabij z češtiny.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!