neděle 25. srpna 2013

Dvojí z parných dní

Tropickým vedrům nejspíš už tak nějak odzvonilo. Neva, nebudeme se aspoň potit jako vrata od chlíva, že jo. A užijeme se si zase příjemnějších teplot. Nechtěla jsem tu tady ale filozofovat nad vrtochy počasí ani klesající rtutí teploměru, prostě jsem jen vyhrabala fotky z roztékajícího se asfaltu (a Térou na něm jakbysmet). Jojo, to chtělo prostě minimum svršků a v záchvatu "nechci blog zanedbat" zuřivě fotila, co mám na sobě. Že to nebyly žádné velké pecky, to dobře vím. Chtělo to jen minimum svršků, nejlépe vzdušných a vyčesat vlasy, znáte to... Nebo do čeho jste se v parnech strojili Vy? :-)

Na výpravu k bazénu jsem tahala neustále šatičky, které jsem si koupila ve slevách v Gatě asi za 148 Kč. K nim jsem tam čapla i plastové pantofle, do kterých stačí zaplout a jde se. Líbí se mi zlaté cvoky na nich, což vy asi moc neuvidíte. Neva, příště :-) Nesmí chybět plavky, brýle a obří taška.

šaty, boty - Gate, taška - Reserved


A tu taková barevná směska, které vévodí volný top, co mi v šuplíku leží už nějaký ten rok. A čas od času ho z nostalgie vyvětrám. Třeba společně s korály, které jsem si původně pořídila jen na nějakou retro párty, ale přijde mi škoda je nenosit i jindy.

kraťasy - Primark, tílko - Takko, boty - NY, košík - Orsay

Je mi jasné, že jsem s tímhle trochu zaspala dobu, takže příště třeba s něčím aktuálnějším :-D

9 komentářů:

  1. Ty puntíky k tobě prostě jdou, nemůžu si pomoc. Moc ti to sluší Terezko.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása :) ty sandálky na první fotce jsou perfektní
    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Sice jednoduché, jak píšeš, ale velmi slušivé!

    OdpovědětVymazat
  4. mám ráda i retro Téru! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jelikož já mám bazén na zahradě, tak jsem tropy trávila v plavkách. Respektive ve spodku od plavek, protože nehodlám mít opálený vršek, když jsem doma, že jo? Dopadlo to tak, že jsem stejně nebyla ve stínu nebo naložená v bazénu, protože kdekoliv jinde bylo naprosto k nevydržení.

    A ty šatičky s puntíky jsou k vodě jako dělané!

    OdpovědětVymazat
  6. ty saty jsou super!puntiky mam rada:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  7. Život je dobré, když máte ty vaše láska kolem sebe, říkám to proto, že když jsem měl problémy s mým milencem i nikdy neviděl život jako dobrá věc, ale díky Dr. AGBAZARA z AGBAZARA chrámu mi pomohl, aby kouzlo, které přivedl můj milenec zpátky ke mně v prostoru 48 hodin. Můj manžel mě opustil kvůli jiné ženě po 7YEARS manželství, ale Dr.AGBAZARA pomozte mi kouzlo, který ho přivedl zpět ke mně do 48 hodin. Nebudu vám říct více informací o sobě, spíše budu radit pouze ti, kteří mají problémy tam vztahu nebo manželství kontaktovat Dr.AGBAZARA chrámu přes tyto detaily přes; (agbazara@gmail.com) nebo agbazara@gmail.com

    Zabij z češtiny.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!