neděle 4. srpna 2013

Z balíkova

"Hele, koukej balíky!" slýchávala jsem už od mala při cestách v autě, kdy se jimi rodiče snažili zabavit nevrlého brášku, teď s touhle větou naléhám na přítele, aby mi u nich zarazil a cvaknul právě mezi nimi. A včera jsme kolem pole, kde ještě sklizeň nestačili sklidit, zrovna projížděli a já se i bez naléhání dočkala svolení k balíkovému cvaknutí a už jsem nadšeně pelášila do pole. Čistě náhodou jsem neměla ani sukni, tak už už jsem se sápala hrcnout na vrchol balíku, ale v tom došly baterky sotva po pěti fotkách, prostě smolíííík.... Ale i tak, mám jako správný balík fotky mezi svými, splnila jsem si prázdninovou "povinnost" a jsem spokojená :-)

kraťasy - ufiknuté staré džíny, puntíkaté tílko - H&M, vesta - secondhand (Primark), brýle - House, kytičkový náhrdelník - Camaieu

A já běžím balit, ať se to neplete.... Co děláte Vy? Každopádně krásnou neděli! :-)

11 komentářů:

  1. Tobě to zase tak moc sluší i mezi balíky. Krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :) A mám stejnou balíkovou potřebu, ale když ony ty fotky s balíky vypadají tak dobře.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné fotky Téro! ta druhá je taková ta "profilovka na fejsbůůůk" úplně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle jsou pardní fotky. Moc ti to sluší a ten náhrdelník bych ti hned sebrala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Obecně se mi líbí "balíkové fotky" a ty Tvoje jsou moc povedené :) + pěkný modýlek ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo , modelka je pořád hezčí a hezčí ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc povedené fotečky a moc ti to sluší...

    OdpovědětVymazat
  8. moc pěkný fotky,taky se musím nechat blejsknout u balíků :) už nějakou mám z loňska, ale jedna nestačí :)

    OdpovědětVymazat
  9. nejhezčí fotky za poslední rok:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!