pátek 27. září 2013

Schovaná v pleteném

To jsem zase stála u skříně a že zkusím trochu změnu a obleču si ty koženkové legíny a mikinu. Přeci jen to není můj styl, ale že se mi v tom třeba zalíbí. No ale to bych nebyla já, kdybych se po třicáté nepřevlékla a nakonec stejně vzala světlé kalhoty, proužky a volný svetr, v čemž jsem to jednoduše o mnoho víc já - Téra, co se ráda zachumlá do pleteniny a případně do ní ukryje i zadek (to si vždycky vzpomenu na ten díl Sexu ve městě, kdy Miranda vyrazila v dlouhém svetru, co ji jako jediný schoval pozadí :-D). Jojo velké svetry budou teď nejspíš má častá volba, to je tutovka :-)

kalhoty, boty - H&m, triko, svetr - secon hand 

Snad mě pro dnešek omluvíte, že Vás tak odbývám. Článek je totiž přednastavený, psaný ve vrcholící cestovní horečce v době, kdy bych měla ještě věnovat síly balení. Právě si to totiž nejspíš šinu směr Vídeň. No však všechno určitě uvidíte, až se v neděli navrátím :-) Do té doby se tady mějte do jednoho krásně a užijte si víkend :-)

7 komentářů:

  1. už jsem si myslela, jestli nejsi tak akční, že by ses vyfotila i v 5 ráno před odjezdem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi taková hezká a i tento outfit je milý jako ty. Užij si výlet!

    OdpovědětVymazat
  3. Och och, krásná jako vždy ^^ pozdravuj v Primarku :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Opět mé milované proužky, těmi se snad nedá nic zkazit. :) Moc ti to sluší!
    Ty ale nepotřebuješ schovávat zadek pod dlouhý svetr, vždyť máš krásnou postavu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Užij si výlet, Téro... a zadek schovávat nepotřebuješ ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. On ani ten pletený svetřík není k zahození! :)
    Moc si to sluší! ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!