pátek 13. září 2013

Vycmrdlinou zvesela

Jo, přituhuje, ale to nemusí nutně znamenat, že musíme být zahalení v černé od hlavy až k patě denně a kabonit se na svět stejně jako obloha, ne? :-) Jasně, určitě i na mě přijde pravá chmurná nálada a budu mít chuť se i oděním trochu ztmavit. Ale třeba taky ne a budu si dál užívat světlých či barevných tónů, protože s těmi je hned veseleji. Jen omluvte mou mrtvolnou barvu při tom pestrém pozadí, foťák se z takové barevné dardy nemohl vůbec vzpamatovat a já prostě nemohla takovým veselým fotkám odolat, i když jsem na nich chytla trochu zombie barvu :-D

kalhoty - H&M, svetr - second hand (Zara), boty, taška - Primark, přívěsek - Reserved

Krásný pátek, má milá bando! :-)

18 komentářů:

  1. já třeba nosím černou, když mám právě dobrou náladu :) a když se mi nechce nic vymejšlet...
    ale je to pěkné a barevné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já někdy taky, jak se mi zrovna chce. Přes léto se mi do ní ale převážně nechce a na nečerné letní vlně bych zůstala co nejdýl :-D Děkuju :-)

      Vymazat
  2. Pěkný Outfit :)) Moc se mi líbí ty botky a taška ;)
    GIVEAWAY 2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Ty na mě v tom Primarku hezky čekaly pospolu :-)

      Vymazat
  3. Krasny, uvilneny outfit :)))
    Prijd se mrknout I ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, moc slušivý outfit. Ty si umíš každý kousek dobře vybrat jako třeba tento světřík, který ti moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) To úplně nevím, ale s tímhle svetříkem moc jinak na výběr nebylo, když na mě čekal nedávno za padesátikačku v sekáči - bylo jasno, že jde se mnou :-)

      Vymazat
  5. pěkný outfit :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. O těch botkách jsem v Primarku pěkně dlouho přemýšlela, ale ani nevím jak je možný, že tam nakonec zůstaly....no, mám další záminku proč se tam vydat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za dva týdny v Primarku u puntikatých tenisek! :-D

      Vymazat
  7. Je to velice optimistický model, který ti sluší a rozhodně nemáš podivnou barvu. Hezká jsi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když jsem před tím záhonem, tak mi to hází obličej do mrtvolna, se mi tak zdá :-) Děkuji, optimisticky já ráda :-)

      Vymazat
  8. Moc příjemná kombinace barev, celé je to takové obyčejně luxusní:) a puntíčky jsou perfektní:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, obyčejně luxusní pravíš? - to se mi zamlouvá :-D díky :-)))

      Vymazat
  9. Skvěle s kombinované barvy, skvělé fotky a máš úžasné vlasy! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!