sobota 16. listopadu 2013

Brbla

A nastává ten čas naprosto nepřiznivý focení. Kdy klepu kosu jakmile si sundám kabát a mezi cvaknutím foťáku vytrvale cvakám zubama, poskakuju ve snaze se trochu zahřát a poslouchám přítelovo brblání, že v tý tmě jsem moc světlá/tmavá/mázlá/divně se zmrzle ksichtící. To je ale úděl, coooo? Úplně politováníhodné :-D Takže tímto oznamuju, že tak průběžně budu během půl roku na to samé téma pořád dokola brblat a stěžovat si, jak už mě to brzké stmívání nebaví, že mi mrznou nohy a že potřebuju novej zimní kabát a boty.... No a tady jen mázle a zrmzle kterak jsem se do modré skoro od hlavy až k patě zahalila. Ale poslední dobou jsem v tmavé modři našla velikého zalíbení, takže v modré určo zase brzy nashle...

kalhoty, šála, čepice - Gate, svetr, halenka - second hand, boty - CCC, kabát, kabelka - F&F

A kdo má stejně závažný problém, ruku hore! :-)))

6 komentářů:

  1. Veľmi pekná si tu :) A som na tom podobne :D Ja ked sa fotím tak len doma(teraz webkou lebo som stratila kábel od foťáka ktorý už druhý mesiac neviem nájsť :D) Vonku kebyže sa mám odfotiť by som určite že zamrzla :D

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Ruka horeee:D stěžuju si už celý měsíc:(

    OdpovědětVymazat
  3. Modrá ti moc sluší, Terko!
    Navíc pokaždé obdivuji, jak umíš nosit barety. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takže dávám ruku hore a přidávám svůj obdiv tvému (zlomyslnému) Fílovi, že tě fotí. Takového fotografa bych taky uvítala. Moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!