středa 11. prosince 2013

Na Mňágu a Fixu

V rámci dalšího kulturního vyžití o víkendu jsem zavítala v sobotu na koncert. A byl to fakt boží koncert. Do Pardubic nám dorazili moji velcí oblíbenci z Mňágy a Žďorp a společně s nimi domácímu publiku zahrála i Vypsaná fixa. No tomu říkám hudba dle mého gusta, ve společnosti obou kapel to musel být zákonitě pohodový večer. A taky že byl. A proto jsem neměla ani náladu nějaký veliký parádění a natáhla jsem džíny, obyč svetr a bolavý krk jsem ověsila šátkem s veverkama. Toť vše a mohla jsem vyrazit pět z plna hrdla....


... třeba jak svět je jenom hodinový hotel nebo že i cesta může být cíl. No hulákala jsem si v davu jako na lesy, až jsem ráno pomalu mluvit nemohla. A fotka nevalné kvality nesmí chybět. No zkrátka koncert to byl fakt výborný.


A abyste věděli, tak já si teď nejspíš někde šmajdám vánoční Vídní. A hnedle jak se vrátím dom Vám o tom všem budu zase jistě rozsáhle vyprávět. Tak se mi tu zatím mějte moc hezky, pa! :-)

3 komentáře:

  1. Já bych si příště prosila detail šátku s veverkama. :)
    Určitě to bylo super a užila jsi si to. Já si to příští úterý poštráduju na Wohnouty.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!