sobota 8. března 2014

Puntíky dvojmo


V puntících už jedu dvojmo, protože jednou už mi přestaly stačit.... Tak to se pak sejde kabelka plná puntíků a stejný potisk i na punčoškách. Ty vzorované se mi totiž začínají nějak množit, že skoro ani všechny unosit nestíhám. Takže to chtělo zase po čase provětrat i hnědé puntíky a "rozrozvernit" jimi tak usedle působící kombinaci jako je tahle úzká sukně společně s mdlým svetříkem. S kapka růžové a pár tečkami navíc je ale hnedle veseleji. 


"Tady si hezky hačni a usmívej se, budeme se fotit"
sukně - Ann Christine, svetr - second hand, korále - Six, punčochy - Tezenis, boty - Deichmann, kabelka - F&F

Puntíkům zdar a příště zase určitě s nimi... Jooo a mé milé dámy, mějme krásný den, když nám patří :-)

8 komentářů:

  1. Ta sukně je moc pěkná! Když budeš mít chvilku, mrkni :) : http://roma450.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to hodně dobře :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi tak překrásná:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně dobře sladěné! :) Sluší ti to:))

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, puntíky! :)) Těch není nikdy dost! Přítel mi kdysi koupil puntíkované povlečení..a bylo růžové...no jo, hold mě zná :D
    Moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kabelka je boží! :)
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Puntíků není nikdy dost, a ty jsi přímo puntíková princezna.....královna.....carevna:D

    OdpovědětVymazat
  8. Lovely outfit! Such a pretty skirt and love those tights! You look beautiful!! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!