pondělí 3. března 2014

Rockovo-infantilně


Dnes to bude zase veledůležitá módní moudra. Jako třeba když se Vám vyznám z toho, jak se mi docela zalíbilo nekasat vše do podolku, ale nechat třeba jednou pro změnu svetr volně přes sukni a ne ho nacpat do ní jako jindy. Zvlášť když byly svetr společně se sukní stvořeny přímo pro sebe. Stejně jako kabelka a extra "kjůůůůt" ponožky, které jsou plné rozkošných cupcaků. Ale ještě že jsem seriózní žena a nechám si z bot koukat jen kousek, takže jsem ani krapítek infantilní. Jen když se zuju, jinak ne, ne a ne. A navíc ten fuskový kanýr sladím s psaníčkem - no prostě vrchol serióznosti :-D 

Jo a kdybyste mě už náhodou chtěli podezřívat, že jsem šlohla bundu nějakýmu starýmu rockerovi, tak kupodivu ne. To jsem jenom zase ze skříně oprášila starou koženku. Už měla tolikrát namále a chtěla jsem ji prodat. Nebo spíš vyhodit. Ale vždycky se mi ji zželelo. Asi že jsem vždycky zatoužila být nejdrsnější široko daleko. A pak si tuhle ocvokovanou a ozipovanou krutopřísnost kompenzovat růžovým ponožkovým volánem.... Ne teda že bych místo ní neuvítala nějakou minimalističtější křivě zapínanou... Tak třeba ho někdy za tuhle stařičkou bundu vyměním :-)


sukně - Ann Christine, svetr - second hand, bunda - NY, boty - Bershka, kabelka - F&F

Co Vy, houpe se Vám ve skříni ten ikonický černý kožený křivák? :-)

10 komentářů:

  1. Tak tomu vravím štýl. A tie ponožky vykúkajúce z topánok sú cool...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo houpe a pořád provokuje... ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je to super! Všechny kousky jsou moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  4. Opet super, Teri. Libi se mi, jak tyrkysova s ruzovou doplnuji tmavy zaklad. To psanicko je supr trupr.
    A k tomu krivaku, ve skrini se mi houpe kozenkovy, ale je pekne zpracovany a jednou bude i ten kozeny. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wonderful combination!!! Very hot!! I love all of the elements in this outfit!! Skirt is fabulous!!! You look incredible and your legs are amazing!!! Great photos!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi, že si odvážná, moc hezký oufit!:)

    OdpovědětVymazat
  7. ta tvoje sbírka ponožek je nejlepší! (a dneska jsem v HMku viděla jeden pár s mopsíkama, asi neodolám:D)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, Terezka the rock chick :) Moc pěkná kombinace, Teréz a nošená s grácií, tak to jsou body navíc. ;) Já mám svoji hnědou koženou, tzv. bombera a jsem s ním moc spokojená. Jen by mohl být o prťous delší.
    Měj pěkné úterý.

    Eve.h

    OdpovědětVymazat
  9. Ten pravý křivak pro mě jsem bohužel ještě neobjevila :-(

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!