úterý 15. dubna 2014

S (ne)jarním kvítím


I když ve mně tahle sukně evokuje podzim ve své nejlepší formě, bylo by mi dost líto nechat ji ve skříni až do dalšího spadaného listí, zvlášť když sotva začalo pučet nové. Takže řekněme, že tohle barevné kvítí na černém základě hraje na takovou tu temnější jarní notu.... Stejně tak vínové sáčko je pro mě ztělesněním podzimních tónů. Ale to se mi zase moc líbí ladit se světle růžovou - takže vida, přeci jen nějaký ten barevný jarní závan.... A s kloboukem vzhůru proti aprílovým vrtochům!

sukně - NY, sako - Gate, kabelka - Primark, boty - Bershka, klobouk - Six

Krásný den!

12 komentářů:

  1. Sluší ti to :) včerejší video bylo super ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokážeš všechno parádně sladit:) Sekne ti to;)

    OdpovědětVymazat
  3. Wonderful outfit! Fabulous skirt!! You bring this outfit to life!! :) You look incredible! Great photos! You can really rock that hat too!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle outfit nemá chybu :) !

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit! :-). Moc ti to sluší :-). L.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší! Vypadáš zase tak petite :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Mě to ani nepřijde, ale víš jaká je to habaďůra :-))))

      Vymazat
  7. Tak buřinka ti moc sluší a líbí se mi i kabelka. Opět ti to velmi sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsi tak nádherná! :) Celé je to sladěné na jedničku a ta buřinka! Pááááni! Ta tomu dodává šmrnc! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nohy až do nebe! Závidím, i tu sukni, samozřejmě :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář přijmi můj dík!